עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

חדר שירותים

כשאנו נדרשים לתכנן חלל של בית שלם, דירה או משרד, יהיו לנו לפחות חדר שירותים אחד או שניים. בדרך כלל זה חדר שירותים הצמוד לאיזור חדרי השינה, אולי יהיה אחד  קרוב יותר לכניסה או לסלון, ואולי אפילו זה יהיה חדר היוצא מחדר אירוח אחר- לפרטיות מלאה. אורח לרגע רואה כל פגע, וכך לא כדאי שדירה שלמה תהיה מעוצבת למשעי, בעוד חדר שירותים או אמבטיה יהיו מוזנחים.

"אלהים נמצא בפרטים הקטנים" , בחדר שירותים למשל...
חדר שירותים הוא חדר שבדרך- כלל קטן, ולכן העיצוב שלו צריך להיות כרוך במחשבה תחילה. אם יש מקום לאחסון מוצרי טואלטיקה (ניירות טואלט, מוצרי היגיינה נשיים ועוד), אם יש צורך בבידה (מכשיר לשטיפה אינטימית צמוד לאסלה בעזרת מים), אם יש צורך באוורור (ונטה) או ניקוז אחר למשל שגורמים לשינוי ארכיטקטוני. לבעלי מקצוע יש את הידע הדרוש, כדי שחדר שירותים יהיה משולב בחומרים שמתנקים מהר ולא סופחים לחות, מיקום וסוג דלת שתתאים למיקומה- היות והדלת הנפתחת פנימה מסבכת את הכניסה לחדר או שנוגסת בחלל הקטן ממילא.

חדר שירותים עם תוספות?
חדר שירותים לאו דוקא מכיל רק אסלה ובמקרה הטוב כיור, אלא יכול גם להכיל מקלחון, אמבטיה, אולי גם מכונת כביסה וארון שירות. איך מנצלים את כל החלל בצורה היעילה ביותר? לצורך כך, כנראה, כדאי לפנות אל המומחים בתחום עיצוב הבית....
מפת אתר | צור קשר