עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב כניסה לבית

כניסה לבית היא הפנים המזמינות שלו. היא אמורה להיות פנויה ממכשולים, נעימה למראה ומזמינה להכנס. כניסה לבית יכולה להיות פתח לחצר, פתח הבניין או דלת המבנה עצמו (חיצונית) או המראה הכולל הנספג בעת פתיחת הדלת לבית (בית פרטי או לא, לכל מבנה יש את עיצוב פנים שלו ובהתאם יערך עיצוב כניסה לבית).

מהו עיצוב כניסה לבית?
לא משנה מהו סוג המבנה, חייב להיות קשר בין הכניסה לבית החיצונית לפנים הבית. אדם המתרשם מהכניסה החיצונית לבית מצפה למצוא את אותו הסגנון בפנים הבית לאחר שיפתח את הדלת. (דוגמה - אם מפוזרים עצים מטופחים העומדים בסדר מופתי לאורך שבילו של בית פרטי, הציפייה היא לעיצוב כניסה לבית רגוע בגווני חום וירוק ובכלל בית שבו ניכרת בו המודעות ליופי השאוב מן הטבע). לעתים בשל המעמד ולעתים אחרות לשם קדושת העיצוב והתמצאותו של מעצב הפנים בפריטי הדקורציה והחומרים אשר באופנה, ויעוררו התפעלות בפני אורחיכם, והנאה לחזור בכל פעם מחדש הבייתה.

מי  מתכנן עיצוב כניסה לבית?
עיצוב כניסה לבית חייב להיות מותאם לאופי ולמידות הדיירים בו. בדרך כלל תהיה בו נגישות לכולם (גם אם יש צורך בכסאות גלגלים למשל, כניסה גבוהה לאנשים גבוהים), תהיה תאורה מתאימה וכל פרט בו יחושב בהתאם לנתוני הדיירים. עיצוב כניסה לבית צריך להיעשות על- ידי מעצב פנים אשר לו הידע, הנסיון והקשרים בתחום ויכול אף להשיג את חומרי הגלם במחירים נמוכים יותר.

מפת אתר | צור קשר