עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר הורים

רב זמן מחיינו אנו מעבירים בשינה. כמעט שליש מחיינו למען הדיוק. נתון זה מחדד את החשיבות של כל הפרטים הסובבים את עולם השינה שלנו, החל מאיכות המזרון עליו אנו ישנים, סוג ואיכות המצעים שילטפו את עורנו זמן כה רב וכמובן מעבר לנוחות גם החשיבות העליונה של עיצוב חדר ההורים וחדרי השינה השונים בבית. לחדר ההורים יש חשיבות עליונה עוד יותר משום שחדר זה מהווה את העולם האינטימי (הכמעט יחיד..) של ההורים.

עיצוב חדר הורים – על מה חשוב להקפיד?
לכל אחד מאיתנו יש צרכים שונים הנוגעים לעיצוב חדר הורים. יש את אלו שהדבר החשוב להם ביותר הוא יצירת אווירה רומנטית, בעוד אחרים מעדיפים עיצוב פרקטי ופשוט ללא דברים מיותרים. עיצוב חדר הורים צריך להתאים לאופי המתגוררים בו ולאורח חייהם על מנת שיהנו ממנו וינצלו אותו עד תום. בעיצוב חדר הורים חשוב להקפיד על יצירת חלל בו יש פרטיות, אזור בו ההורים יכולים לא רק לישון אלא גם לתקשר באווירה נעימה ונינוחה ובנוחות מקסימאלית. גווני החדר צריכים להיות רגועים ולא בוהקים כך שיתאימו למצב של לפני ואחרי שינה,   ללא עומס רב של ריהוט שיוצר אי נוחות וכמובן מעוצב בהתאם לטעמם האישי של דיירי הבית.

עיצוב חדר הורים – התאמה אישית
בהתאם לשלב בו אתם בחיים עיצוב חדר ההורים ישתנה. יהיה שלב בו מיטת הרך הנולד תהיה בחדרכם , בעוד בשלב מתקדם יותר יתפנה חלל זה בחדר לטובת דברים אחרים. זוהי רק דוגמה אחת לשינויים המתחוללים בחייהם של זוג הורים. התאמה אישית בכל שלב בחייכם של עיצוב חדר ההורים תדאג לכך שבכל שלב תהנו מחדר ההורים בצורה מירבית.לפעמים כל מה שצריך הוא רענון פשוט בעלויות נמוכות.

מפת אתר | צור קשר