עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב מרפסת

במשך שנים ניסינו "לגנוב" כמה מטרים נוספים על חשבון המרפסת וזאת רק כדי לזכות בכמה מטרים שירחיבו את ביתנו. כמה מטרים אלו אטמו את המרפסת לרחוב , נסגרו עם תריסים או חלונות וגזלו מהבית את תחושת החופש שהיה בו ואת האינטרקציה עם המרחב הציבורי והסביבה בה אנו חיים. בשנים האחרונות ניתן לשמחתנו לראות את שובה של המרפסת הפתוחה.

רגע לפני עיצוב מרפסת- חשוב לדעת
המרפסת הפתוחה היא זו שתפקידה אינו פונקציונאלי אלא בעיקר חברתי וריגשי.עיצוב פנים של המרפסת מאפשרת לנו חיבור ממשי לחוץ, לאוויר ,לשמיים ואף לחלל אורבני מזווית ראייה שונה לחלוטין ואינטימית.עיצוב מרפסת יקבע את אופי ותדירות השימוש בה ולכן יש לו חשיבות רבה.בעבר המרפסת שימשה כאזור מנוחה וכאזור אינטרקציה בין השכנים ובין הרחוב לפנים הבית.

עיצוב מרפסת אידאלי
סוגי מרפסות יש בשפע. בין אם מדובר במרפסת הקונזולית , מרפסת זיזית הבולטת מהקיר ,  בגזוזטרה קלאסית או מרפסת גג רחבת ידיים , עיצוב המרפסת הוא בעל כוח רב בקביעת  זמן השהות שלכם בה. אין להזניח את עיצוב המרפסת שכן זו מהווה מעבר בין הפנים לחוץ שהוא עדיין חלק בלתי נפרד מהבית. מרפסת אשר עוצבה בקפידה יכולה להיות אזור נעים לשהייה שבו בזמן מכניס את תחושת החוץ הביתה ולהפך. שימוש  באריחים זהים לאלו בבית יחזקו תחושה זו. על מנת לייצר פרטיות וצל שייקל על חום הקיץ ואף יכול לסייע בקירור הבית ניתן להשתמש בחומרים שונים ליצירת גגון. חומרים קלים כגון מחצלות , פרגולות ואפילו צמחייה שופעת כגון גפן הם פתרון נהדר. עיצוב מרפסת אידאלי צריך להתאים לסגנון הבית ולאורח החיים אותו אתם מנהלים על מנת ליצר חלל נעים שישרת אתכם נאמנה.

מפת אתר | צור קשר