עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מעצבי פנים

עיצוב פנים לוקח חלק בחיינו כפי שמעולם לא שמנו לב, וזאת משום שהשפעתו לא תמיד מודעת, ואנו מגיבים בהתאם לכך. בתורת הפנג –שווי מייחסים זאת לחפצים עצמם ומיקומם, זו תורה סינרגית לעיצוב הפנים, ועל מעצבי פנים המשימה היא לעצב חלל כדי שישפיע על מצבי רוחנו ועל תפקודנו היום- יומי.

מעצבי פנים אחראים לסביבה והרבה מעבר
מעצבי פנים – רובם ככולם נשכרים על- מנת שיוכלו להתאים את הסביבה ולא רק לפי מיטב הטכנולוגיה החדישה וצו האופנה האחרון, אלא בכדי שהמשרד יעוצב לפי מה שמבקשים לשדר לעובדים הנמצאים בו יום- יום, שהמדפסת תהיה במקום נגיש ותתאים לגודל הפינה, שהצבעים לא יעשו לנו כאב- ראש לאחר ביקור קצר במקום, שהחדר לילד יתאים לאופי הפעלתני או הלמדני שלו, שהכלים במטבח יהיו במקום הגיוני ובטווח הקצר ביותר להפעלה.

כיצד בוחרים מעצבי פנים?
הדרך הנפוצה ביותר היא להתרשם מעבודות קודמות שנעשו על ידי מעצבי פנים- בין אם במשרד, בביתו של מכר או דרך אתר האינטרנט, וזה יתן לכם את הסינון הראשוני. לאחר פגישה עם המעצב, כדאי להבין מהו החזון של כל מעצב והאם יודע לקלוע לבקשות של לקוחותיו. יש אנשים אשר נולדו עם חוש עיצובי מפותח, ויודעים להתאים את העיצוב לחלל בעצמם, אולם דבר זה דורש זמן ומשאבים לחיפושים אחר הפריטים הנדרשים, מה שלמעצבי פנים נמצא בהישג- יד.

מפת אתר | צור קשר