עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חזית הבית

חזית הבית מהווה את המעבר בין החלל הציבורי לחלל הפרטי. זהו אזור רגיש אשר לו חשיבות רבה ביצירת אווירה לנכנסים לבית. צנרת חשופה ובלוני גז שמקבלים את פניהם של הבאים למיתחם הפרטי הם טעות נפוצה שניתן לראות לא פעם, גם כאשר אלו מובילים לבית מרהיב בו כל פרט בעיצוב הבית נבחר בקפידה הם ישאירו טעם רע. עיצוב הבית קובע את ההתרשמות הראשונית של הבאים ושל הסובבים לגבי הבית שלנו. כאשר אנו חוזרים הביתה הדבר הראשון שאנו רואים זה את חזית המבנה בו אנו גרים ולכן הוא בעל חשיבות רבה למראה הכללי של הבית.

עיצוב חזית הבית- כמה דגשים
יש להתייחס לאזור בו אתם מתגוררים ולכבד אותו. באזורים בהם ישנו מראה אחיד חשוב לשמור עליו ולא לשבור את הרצף היוצר את מראה הרחוב. ישנם איזורים בהם חל איסור על שינוי חזית המבנה על פי חוק.  לפעמים מספיק רענון של חזית על מנת ליצור רושם ואווירה שונה לחלוטין בחזית הבית.  חלונות הבית הם אלמנט חשוב המשפיע הן על הפנים של המבנה והן על החיצוניות שלו. חשוב להקפיד שהחלונות יהיו צבועים כהלכה ומטופלים בדיוק כמו בחלקו הפנימי של הבית. כל תוספת מאוחרת לחזית הבניין כגון מנוע של מזגן, צנרת חשופה ,בלוני גז וכבלים שונים כדאי לכסות בצורה אסטטית אשר תסתיר או לפחות תייפה את נוכחותם.

עיצוב חזית הבית ברגע
לא תמיד יש צורך בשיפוץ מסיבי של חזית הבניין כדי לשפר את ההרגשה שהוא מעביר. לעיתים החלפת או צביעת שער הכניסה, הוספת צמחייה וגדרות קש או עץ אשר עלותם נוחה יכולים להביא משב רוח מרענן לחזית הבית. הוספת מספר אריחים מיוחדים ותאורה מיוחדת יכולים ליצור אווירה שמחירה לא יסולא בפז.

מפת אתר | צור קשר