עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

איך לעצב את הבית?

עיצוב בית לפי טעמנו האישי וחלומותינו הפרועים ביותר הוא חלום של כל איש ואישה. בית המורכב כל כולו לפי הצרכים האישיים שלנו ובהתאמה אישית זה אידאל העיצוב בהתגשמותו. כשאנו מגיעים לרגע המיוחל הזה בו אנחנו צריכים להחליט איך לעצב בית שיהיה שלנו לשנים הבאות אנו מבינים שכל החלטה היא גורלית וההחלטות העיצוביות אינן קלות כפי שחלמנו. להלן כמה כלים שיעזרו לכם לעבור את האתגר ולצאת מרוצים מכל החלטה.

איך לעצב בית בהתאם למסגרת תקציב
תיעדוף זו מילת המפתח.על מנת שלא תרגישו שהתפשרתם בעיצוב חלקים מסויימים בבית בשל בעיית תקציב כדי שתכינו תוכנית ראשונית על פיה תפעלו. תחליטו מה האזורים  שחייבים טיפול ואילו אזורים יכולים להישאר כפי שהם או עם פחות טיפול ברמת העיצוב. אחד הדברים החשובים הוא להתייחס לכך שלרוב ישנם אילוצים שונים המייקרים את עלויות העיצוב ומשפיעים עליו ולכן תמיד עדיף להשאיר סכום מסויים בצד למקרי חירום שכאלו. שליטה בתקציב היא כלי חשוב המשפיע באופן ישיר על התוצאה הסופית. הידע איך לעצב בית אינו תלוי רק בטעם טוב אלא גם בשיקולים הכלכליים.

איך לעצב בית – כמה כללי בסיס
בשלב הפנטזיה מאוד קל לדמיין איך לעצב בית חלומות. ברגע האמת  צריך לקחת בחשבון שכל החלטה שנבצע תלווה אותנו שנים ועל כן כדאי להכין "שעורי בית" היטב.כדאי לחשוב כיצד החיים שלכם מתנהלים, אילו מוקדים בבית חשובים בחיי היומיום ולכן כדאי להשקיע בהם יותר וכד´.התאמה אישית לאורח החיים שלכם זה מה שיקבע את הצלחת העיצוב, שכן לא מדובר כאן רק ביופי החלל שהרי מדובר בחלל שחיים בו ולא במוזיאון.

מפת אתר | צור קשר