עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

הצעת מחיר לעיצוב פנים

עם בנייתה של הדירה החדשה, החנות, המשרד- או השיפוץ, בין אם הוא לצורך הקוסמטיקה, שינוי מיקומים בתוך החלל, או פשוט כי מתחשק לכם לעצב בצורה העדכנית שהיא גם הצעקה העיצובית האחרונה, יש צורך לבחור מישהו שיכצע עיצוב פנים.

תפקידו מעצב בעיצוב פנים
חשוב להרגיש כי מעצב הפנים הבין את תיאורכם, ואתם יכולים לסמוך עליו. מעצב הפנים יכול להשתמש במידע התיאורי שקיבל מכם- ובאמצעות התקציב המוקצה לכך, יתאים את עבודתו לכדי תוצאה סופית שתאהבו. יש לו את הכלים לבחור לכם את החידושים האחרונים חומרים איכותיים, גוונים מותאמים, בניה פונקציונלית, תאורה מתאימה, ועוד.

הצעת מחיר לעיצוב פנים
כמובן שיש לקחת בחשבון את האימרה "לא כל מה שנוצץ- זהב" אך מצד שני, "מה שזול עולה ביוקר", לכן מומלץ גם לעשות סקר שוק בנושא החומרים, והאם יתאימו פונקציונלית למטרת העיצוב מחדש. (האם ניתן לתלות חפצים בעלי משקל מסוים על קיר הגבס ואיך הכי טוב לתלותם? האם יתאים צבע לבן לריצוף המטבח- כל עוד יש לי בעלי חיים משירי פרווה בבית ויהיה עליי לנקותו כמעט בכל יום?).
חשוב להגיע לפגישה עם מעצב הפנים עם מסגרת תקציב ידועה מראש, וגם אם לא, לצאת בסוף הפגישה עם הצעת מחיר סופית לעיצוב פנים, וכדאי גם שיפרט את הסכומים. ניתן לקבל הצעת מחיר לעיצוב פנים  נוספת ממעצבי פנים אחרים, ולהחליט על מה שיתאים לכם בסופו של דבר.

מפת אתר | צור קשר