עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב לובי

הלובי הוא חלון הראווה של כל בניין. תארו לעצמכם מלון אשר נקרא מלון פאר- וכשנכנסתם אל חדר קבלת האורחים, יש שטיח מקיר לקיר, עציצים מטופחים, פינות חמד בטוב- טעם, מרצפות מסוגננות, והקבלה היא המקום הכי מזמין שיכול להיות: תמונות- ענק המדגישות את המרחב הגדול של החדר, מתקן מים עם כיבוד, חדר בטמפרטורה הנכונה ועוד. איך הייתם מדמיינים את החדרים בהם לנים אורחי המלון? נכון! גדולים ומרווחים, חדר אמבטיה מפואר, טמפרטורה נכונה עם מרפסת ונוף מרהיב.
 

מהו לובי?
לובי יכול לשמש כחדר המתנה, חדר מעבר (מבואה) – יכול לגשר בין קומת הקרקע לחלל הבניין או לחניון, לחנויות שונות, לחדר שיחות וכו´.

עיצוב לובי כמראה לתוכן הבניין
עיצוב לובי הוא חלק מעיצוב הפנים של בניין. הבוחר את עיצוב הלובי יקח בחשבון שככל שיהיה מפואר יותר- כך יזמין אליו יותר ויותר אנשים, לכן בשנים האחרונות יותר ויותר בנייני מגורים ועסקים משקיעים בעיצובו. בהשקעה של סכום מסוים נוסף, כל לובי סטנדרטי יכול להפוך ללובי מושקע ומפואר.  יש כאלו אשר יבנו לובי גדול יותר על- חשבון שטחים מהבניין. כך גורד שחקים ידגיש את היכלו במתיחת התקרה גבוה, מיצגים שונים העומדים לתצוגה משרים אוירה תרבותית, בניין בשימור ישתמש בנברשת שנדליר גדול היורד מהקומה האחרונה אל חדר הלובי, או פינת המתנה מעוררת השראה בבית אמנים.
לעתים קרובות, מידת הפאר של הלובי אינה מעידה על סכום התשלום, אלא נגזרת של כשרונו ותושיתו של המעצב, לכן רצוי לתת מעוף ולשמוע רעיונות מיוחדים, ולא לפסול מלכתחילה.

מפת אתר | צור קשר