עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר תינוקות

הנה זה מגיע , הרגע שלו כה חיכיתם. המשפחה מתרחבת וצריך להכין את הבית בהתאם. יעברו עוד כמה חודשים עד שהתינוק החדש במשפחה יהיה בחדר משלו ויתנתק מהוריו וזהו זמן מצוין להשקיע בעיצוב חדר התינוקות כפי שחלמתם עליו.

עיצוב חדר תינוקות – מה חשוב לדעת
כדי ליצור חדר יפה ומזמין שבו בעת הוא גם נוח יש צורך להתייחס לכמה גורמים חשובים. המוביל שבהם הוא החדר הקיים ונתוניו. מבנה החדר,גודל החדר ,הפרופורציות, מיקום החלון , ריהוט קיים וריהוט הכרחי לחדר תינוקות ,כל אלו אילוצים שיקבעו את אופיו  של החדר. בנוסף גם טעמכם האישי יכריע את הטון השולט בחדר התינוקות. שילוב שני הגורמים הללו חייב לעבוד בצורה נכונה. עיצוב ממגזינים שנראה חלומי לפעמים מתגלה כלא נעים ומנוכר בעוד אווירה פשוטה וצבעונית ללא גבולות עלולה להיות מעייפת ומתישה לעיניים ולא בהכרח פרקטית. האיזון בין שני הסגנונות הוא המוצלח ביותר.

כמה טיפים בסיסיים לעיצוב חדר תינוקות
שימרו על גוונים נייטרלים ברוב החדר,כאלו שיאפשרו מרחב ולא "יסגרו" את החדר או יקטינו אותו . על מנת ליצור אווירה חמימה וידידותית יותר בחרו מספר גוונים מוגבל (לא יותר משלושה)  ואיתם תצרו מוקדי צבע בחדר. מוקד צבע יכול להיות קיר אחד צבוע בגוון אחר בחדר, סט כריות וכיסויי מיטה דומיננטים, ציור קיר משעשע, גוף תאורה או כל פריט אחר שיכול לקבוע אווירה בחדר בצורה משמעותית אך לא משתלטת מדי. שימרו על משפחת צבעים בכל הפריטים בחדר ובכך תיצרו הרמוניית צבעים נעימה ומזמינה. ברגע שתרצו לרענן את החדר החליפו את מוקדי הצבע וכך גם תחסכו בעלויות וגם בטירחה.
מפת אתר | צור קשר