עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב דירות יוקרה

עיצוב פנים בכלל ועיצוב דירות יוקרה בפרט הינו תחום מרתק אשר דורש יצירתיות, מקצועיות וניסיון רב. ישנה חשיבות בהבנה מעמיקה של דרישות הלקוח כאשר הלקוח הוא זה שקובע את הסטנדרט הבסיסי של העיצוב והמעצב מגשים את הרצונות והופך אותם למציאות. יש צורך לעצב כל חלל בנפרד ולהעניק לו  אופי משלו  אולם בו זמנים לשמור על הקווים הכללים אשר ישלבו בין כלל החללים ויהפכו אותם לדירה אחת.

עבודה עם מעצב פנים של דירות יוקרה
לפני ההזמנה של העיצוב יש להיפגש עם המעצב על מנת להיתרשם מתיק העבודות שלו מצד אחד ועל מנת להראות לו את החלל מצד שני. במהלך הפגישה בין הצדדים הלקוח יציג את הדרישות והרצונות שלו והמעצב יתאים את סגנון העיצוב לתקציב של הלקוח, לטעמו האישי והדרישות הפונקציונליות של העיצוב. מומלץ להיתרשם מעבודותיו הקודמות של המעצב על מנת להכיר טוב יותר את טכניקות עבודתו, טעמו האישי והחומרים בהם מרבה לבצע שימוש.

עיצוב מקצועי של דירות יוקרה
במהלך עיצוב של דירות יוקרה חשוב להישתמש בחומרים וטקסטורות ייחודיים שמיוצרים בחוץ לארץ על ידי חברות בינלאומיות. שימוש בחומרים אלה יעניקו את המראה המיוחד, מראה אשר לא נראה בדרך כלל בישראל. חשוב לעדכן את הלקוח במהלך העיצוב בכל שלב ושלב על מנת להתאים את הפעולות לדרישותיו. מומלץ לאפשר לבעלי הדירה לסייע בעיצוב החללים על מנת להעניק נגיעה אישית.

ההבדל בין עיצוב יוקרה לתכנון
חשוב להדגיש את ההבדלים שקיימים בין עיצוב פנים לבין תכנונו של בית יוקרה.
בעוד שהאחד נוגע להיבטים קוסמטיים בשילוב מבניים (דוגמת הריסת קיר להרחבת החדר או שינוי ייעוד חדר משירותים לדוג´ אל חדר ארונות), הרי שתכנון בתי יוקרה מכוון בעיקר למשרדי אדריכלות.

ניתן לראות זאת כך: התכנון הוא מה שלקוח בחשבון את צורכי הדיירים, ההתאמה המלאה לאורח חייהם והעדפותיהם. מטבח גדול או קטן, פתרונות אחסון טמונים בקיר, תכנון מסדרונות רחבים או דלתות רחבות (נפוץ מאוד בעבור התאמת נגישות למבוגרים) ועוד.

באם חיפשתם אחר תכנון בתי יוקרה, נשמח להמליץ לכם על דומב אדריכלים: https://www.domb.co.il/
מפת אתר | צור קשר