עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב דירת סטודיו

דירת סטודיו הינה, בהגדרתה, יחידת דיור המורכבת מחלל יחיד שאינו מחולק לחדרים. כך, בדירה מסוג זה יהיה הסלון "מחובר" לחדר השינה ולמטבחון, באופן עיצובי המאחד ביניהם מחד אך המפריד ביניהם מאידך. יצירת הפירוד המרחבי שבין החללים תוך הקפדה על אימרה עיצובית מדויקת הינה מורכבת ומאתגרת, ועל כן דורש עיצוב דירת סטודיו הבנה מקצועית, כמו גם חשיבה חדשנית ויצירתית.

כיצד יש לעצב דירת סטודיו?
עיצוב דירת סטודיו הינו כאמור קשה ובעייתי, אך בעל פוטנציאל גדול. כך, עשוי העיצוב הנכון להקנות לדירת סטודיו אווירה מסוגננת ויוקרתית, בעוד שעיצוב חובבני עלול להביא לידי יצירת חלל בעייתי, שאינו נוח לשימוש ומספק רושם רע וזול. בעת העיצוב עצמו חשוב להקפיד ראשית על התאמה סגנונית של מרחב השינה לסלון ולמטבח. הדבר יבטיח את יצירתו של חלל מגורים הרמוני ומשתלב, המעניק אווירה נעימה ורצון לשהות בו. על כן, מומלץ ואף הכרחי להחליט על אודות הקונספט העיצובי וסכמת הצבעים הרצויים טרם עיצוב הדירה. שנית, חשוב להבטיח את ההפרדה המתאימה באמצעות רכישת רהיטים מתאימים, בכדי לקבוע חללים מוגדרים וברורים עבור חדר השינה, המטבח והסלון.

עיצוב פנים בדירת סטודיו- אומנות חסרת פשרות
הסתייעות בשירותיו של אדריכל פנים או מעצב פנים בעל ניסיון מבטיחה את יצירתה של דירת סטודיו אידיאלית, מעוצבת וייחודית; זאת, החל מהתאמת הסגנון לטעמם האישי של המתגוררים בדירה ושילובו עם מקצועיותו ומקוריותו של מעצב הפנים. איש מקצוע בתחום עיצוב פנים מיומן בעיצוב חלל שימושי ונוח, פירוד והתאמה עיצובית והקניית האווירה הרצויה. אז בחרו במעצב פנים מקצועי- והפכו למציאות את החלום שלכם לדירת סטודיו מושלמת

מפת אתר | צור קשר