עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרי הורים

חדר ההורים מתפקד לרוב כפינה מרגיעה ואינטימית של בעלי הבית. עיצוב פנים של החדר מהווה נקודת מפגש בין הטעם הנשי של בעלת הבית לטעמו הגברי של בעלה. לרוב, הצבעים בחדר זה יהיו צבעים נטרליים כגון: אפור, בז´ או חום. ניתן להשיג הרמוניה בחדר על ידי התאמה בין כל חלקי הריהוט והאביזרים כך שישלימו אחד את השני בצורה הטובה ביותר.

למה כל כך חשוב לעצב את חדר ההורים?
ההורים בבית הם המנוע של הבית. שעות ההתייחדות של ההורים בכל לילה הם שעות המנוחה וההתנתקות של ההורים משגרת החיים, מהעבודה, מהילדים ומשאר הצרות. עיצוב פנים של חדר הורים שעיצובו מתאים בצורה מקסימלית להורים, מאפשר להם להירגע בצורה טובה יותר וליהנות מרגעי האינטימיות שלהם קצת יותר. אווירה רומנטית וחושנית תוכל גם להעצים את האווירה ברגעי ההתייחדות. חשוב לומר בנוסף שיש לשים דגש רק גם על הפונקציונאליות של החדר, הרי בכל זאת מדובר בחדר שינה, מנוחה ואחסון בגדים.

עיצוב חדר הורים מוצלח
בכדי להגיע לעיצוב חדר הורים שמשדר הרמוניה ונוחות חשוב לשלב באופן מקצועי ונכון בין הצבעים, הטקסטורות והחללים של ביתכם. מדובר במלאכה לא פשוטה ולכן חשוב להיוועץ באיש מקצוע מוסמך ובעל ניסיון ומוניטין בתחום. לפני בחירת המעצב, אל תהססו לשוחח עם לקוחותיו הקודמים ולקבל המלצות על עבודתו. חשוב גם להבין שלא כל עיצוב חדר הורים מתאים לכם ושעליכם להתאים בצורה המקסימאלית את חדר ההורים אל אופייכם ורגשותיכם.

מפת אתר | צור קשר