עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב בית חלומות

מהו אותו בית חלומות מסתורי? לכל אחד מאיתנו יש בדמיונו את בית החלומות שלו. אותו בית שאצל כל אחד מאיתנו עובר אין ספור גלגולים בהתאם לגיל שמשתנה, בהתאם להרכב המשפחה שמתרחב ואחר כך שוב מתכווץ...וכמובן בהתאם לסגנון האישי שעובר אין ספור גלגולים. אז השאלה הנשאלת היא איך מגשימים את עיצוב בית החלומות שלכם ודואגים שישאר חלומי תמיד?

הנוסחא לעיצוב בית חלומות
לא משנה באיזה גיל ומה כמות הכסף שעומדת לרשותכם יש מספר דברים שחייבים תמיד להתייחס אליהם. הראשון, מה עושה לכם נעים. פשוט וקל, איזה חלל יעטוף אתכם כשתחזרו הביתה ויגרום לכם להשאיר את העולם הרועש בחוץ.דבר נוסף, אל-זמניות. הכוונה היא שיהיו שזורים בבית אותם חפצים שהזמן לא משפיע עליהם, כאלו שהם לא טרנדים חולפים ויוכלו ללוות אתכם שנים ארוכות.

מה עושים כשעיצוב הבית מתיישן ונמאס
כאן כבר יש חשיבות גדולה לבחירות הראשונות שלכם. אם בחרתם במספר פריטים נטרליים ועטפתם אותם בשלל צבעים וטקסטורות כל מה שצריך הוא רענון. החלפת בדי ריפוד, כריות ומספר תמונות כבר יצרו אווירה שונה לחלוטין.אפשר במשך שנים לרוץ עם אותם פריטים שמדי כמה שנים עוברים רענון ותחזוק. כך עיצוב בית חלומות הוא רצף פרוייקטים שמתאים את עצמו לדרישות הבית המשתנות.

מפת אתר | צור קשר