עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מעצבי פנים בצפון

בעולם המודרני הולכת וגוברת הדרישה למעקב אחר טרנדים אופנתיים, שמירה על סטייל והפגנת חוש אסטטי ומעודן. כל אלה באים לידי הביטוי גם בעולם של עיצוב הפנים. הבית שלנו הוא תא המשפחתי שלנו שמטרתו להשרות עלינו אווירה נינוחה וביתית כשאנו נמצאים בכותליו. צוות מעצבי פנים מקצועים ומנוסים יעזור לכם להפוך את השטח הפרטי שלכם לפיסת גן עדן חמימה שמביאה לידי ביטוי את הטעם האישי שלכם.

מי זקוק למעצב פנים?
על מנת להבין האם אתם זקוקים לעזרה מקצועית על מנת לעצב את ביתכם, עליכם לשאול שתי שאלות עיקריות. שאלה ראשונה: האם אתם מסוגלים לבצע עיצוב פנים בביתכם באופן עצמאי ולהיות מרוצים מהתוצאה המתקבלת בסוף התהליך? שאלה נוספת: האם יש בידיכם את הפנאי לבצע את המלאכה הכרוכה בעיצוב הפנים שכוללת: ביצוע סקר שוק, מדידות, התאמה של פריטים לחלל ורכישת מוצרים מבוקשים.

עבודתם של מעצבי הפנים 
צוות עיצוב הפנים כולל אמנים מוכשרים ומקצועיים שלמדו את מקצוע עיצוב הפנים ורכשו ניסיון רב בשטח. צוות זה  מלווה אתכם מהרגע של תכנון העיצוב לביתכם ועד רגע בו דפי הסרטוט הופכים למציאות מול עינייכם. רק בעזרת העין הבוחנת והראש היצירתי של מעצבי הפנים תוכלו להיות בטוחים שהעיצוב הסופי של הקן המשפחתי שלכם יהיה הרמוניה מושלמת בין הטעם האישי שלכם ואורח החיים שאתם רגילים לנהל.

תחומי עבודה של מעצבי הפנים
התחום של עיצוב הפנים הינו תחום רחב ומגוון. אתם אלה שבוחרים האם תרצו להעזר במעצבי הפנים לעיצוב כללי של ביתכם הכולל פרזול, טקסטיל, תאורה ומשטחים או שהעזרה המקצועית לה אתם זקוקים כוללת תחום אחד בלבד. בכל החלטתכם צוות עיצוב הפנים ירצה אתכם ויעמוד בתקציב שהוקצב בפניו. רק הצוות המקצועי והיצירתי שלנו יהפוך כל בית שילוב של טעם טוב ואווירה נינוחה!

מפת אתר | צור קשר