עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב דירה ראשונה

לקראת גיל 25 בערך לאחר סיום התואר ומציאת עבודה הנותנת הכנסה קבועה אפשר לחשוב על לגור מחוץ לבית ההורים ולשכור דירה לבד בתל אביב או בעיר המועדפת עליכם. ראשית צריך למצוא עיר שברצונכם לגור בה ולאחר מכן להתחיל לחפש באינטרנט דירות להשכרה באיזור המבוקש ולאחר שתמצאו את מה שאתם רוצים ותעברו לשם תתחילו לעצב ולאבזר את הבית.

כיצד מעצבים את הדירה?
כל אחד מעצב את הבית בצורה שונה המתאימה לו. תלוי אם הדירה שהנכם שוכרים מרוהטת או לא. לרוב שוכרים צעירים יעדיפו לשים מסך LCD  בסלון ולחבר אותו לכבלים שימוקמו ממול לספת עור ישנה או חדשה ומלפניה יונח שולחן של איקאה. אבזור הבית וחדריו תלוי בתקציב שיש לכם וניתן למצוא פריטי יד שנייה או אפילו לקחת מחברים או ממכרים אשר משפצים את דירתם.

איך לעצב את חדר השינה?
 היות והנכם ישנים בחדר השינה הנוחות חשובה ויש לעצב את החדר שינה כך שיהיה מתאים לצרככים ולטעמכם האישי. יתרה מכך , חשוב שיהיה בחדר השינה אווירה רגועה המפרידה אתכם מלחצים שבשגרה. מומלץ לשים מפיץ ריח טוב , ולהשתמש בצבעים מרגיעים וכן בתמונה שכיף להתבונן בה.
רצוי שהחדר יהיה מעוצב בנייטרליות ולא עמוס בפריטים בדרך כלל ישנה שידה ועליה מנורת שולחן , מיטה נוחה לישון בה , ארון בגדים , וטלוויזיה שתוכלו לצפות בה לפני השינה.

 זכרו לשכור את שירותיו של בעל מקצוע

עיצוב הדירה לא אחת כולל בתוכו היבטים שונים של שיפוץ. חלקם מתבטאים מעל פני השטח דוגמת צביעת הקירות, וחלקם מתבטאים במה שמתחולל מתחת לפני השטח דוגמת צנרת המים. בכל אחת מן העבודות הללו, מומלץ לשכור את שירותיהם של בעלי מקצוע מיומנים אשר יוכלו לתרום את חלקם ביצירת בית החלומות עבורכם.

אנו שמחים להמליץ על מגוון חברות מובילות בתחום לרבות חברת ישראל ידין המתמחה בתחום האינסטלציה. לפרטים נוספים היכנסו לאתר החברה:


מפת אתר | צור קשר