עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

כיצד לבחור מעצב פנים?

מעצב פנים הוא מי שהופך חלל מגורים סתמי לבית החלומות הפרטי של כל אחד. הוא זה שיודע, במקרה הטוב, לשלב באופן אידיאלי בין צרכיהם, רצונותיהם וטעמם האישי של בני הבית, עם ידיעותיו המקצועיות בנוגע לאסתטיות, שימושיות ועיצוב ייחודי. עם זאת, במקרה הרע, בחירה במעצב או אדריכל פנים חסר נסיון עלולה להביא לתוצאות עגומות בדמות בית שאינו מותאם למשפחה המתגוררת בו, הן מבחינת סגנון עיצובי והן מבחינת פונקציונליות.

אז כיצד, למעשה, ניתן לבחור במעצב הפנים הנכון עבורכם?
ובכן, הדבר החשוב ביותר שעליו יש להקפיד טרם הבחירה במעצב פנים הינו וידוא נסיונו, הסמכתו ומקצועיותו בתחום. מעצב פנים רשאי להעניק לעצמו תואר זו גם כאשר הוא נטול הכשרה בסיסית בתחום, ועל כן יש להקפיד לבחון את מידת מיומנותו, באמצעות בירור ההכשרה הניתנה לו על ולוודא כי זו נעשתה במסגרת לימודים במוסד מקצועי ומוכר, התבוננות בעבודות קודמות, הסתמכות על המלצות ועוד.

על מה יש לשים דגש בעת הבחירה במעצב פנים?
כפי שהוזכר קודם, התבוננות בעבודות קודמות מהווה מעבר ל"תעודת אמינות" גם מושג רב בנוגע לסגנונו העיצובי, כך שניתן לבסס הבחירה באופן מירבי על כך שטעמכם משתלב ברעיונותיו הכלליים ועיצוביו הקודמים. בנוסף, מומלץ להקפיד על חיבור אישי טוב עם מעצב הפנים, שכן האחרון ילווה אתכם לאורך תקופה ארוכה, החל מדמותו הראשונית של ביתכם על גבי דפים, ועד הפרט האחרון בדרך להפיכתו למציאות של בית חלומותיכם.

מפת אתר | צור קשר