עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב סלון הבית

סלון הבית הינו חלל המגורים המשפחתי העיקרי, בו מבלים בני הבית את רוב שעותיהם הפנויות. רבים מאיתנו מנהלים שיחות משפחתיות בסלון המגורים, מארחים חברים וקרובים, צופים בטלויזיה ועוד ועוד, כך שלמעשה מדובר בחדר שמגדיר את מאפייניה של המשפחה כמו גם את סגנונה וטעמה האישי. לא בכדי, אם כן, כי מדובר במרחב הדורש השקעה משמעותית בדבר עיצובו ואת התאמתו לשוהים בו באופן אידיאלי.

מהם הכללים המנחים בעת עיצוב סלון הבית?
הסלון מהווה את חלל האירוח העיקרי, אך מאגד בתוכו גם את התנהלותה היום יומית של המשפחה. שילוב זה דורש את עיצובו הנכון של המרחב, כך שהלה יהיה אסתטי ומרשים מצד אחד- אך פונקציונלי ויעיל מצד שני. אנו רוצים לגרום למשפחתנו ולאורחינו תחושה נעימה המוענקת בעת שהייה בחלל מרווח, שפריטיו מעוצבים באופן הרמוני המותאם באופן אישי למשפחה המתגוררת בבית. באמצעות עיצוב נכון של סלון הבית, ניתן ליצור רושם ראשוני נהדר, אך גם נוחות ושימושיות לימים שאחרי הרושם הראשוני.

על מה יש לשים דגש בעת עיצוב סלון הבית?
מומלץ להחליט טרם היציאה לקניות עבור הסלון אודות טווח המחירים הרצוי וסוג ומספר הפריטים הרצויים- זאת, במטרה למנוע קניית פריטים מיותרים שיחרגו מהרף הכספי ויעמיסו על חלל החדר. כמו כן, כדאי להחליט אודות סכמת הצבעים הרצויה והקונספט העיצובי מראש, דבר אשר יבטיח התאמה אידיאלית בין הרהיטים והפריטים הנוספים בחלל. יש להקפיד על נוחות התנועה בחדר והשהייה בפינת הישיבה תוך התאמת מאפייני החדר באופן מירבי לשוהים בו (לדוגמא- באם נוטים לשבת מול הטלויזיה יש להציב ספות במיקום הנכון). ניתן גם להתאים, באם חפצתכם בכך, את סגנון עיצוב הסלון לעיצובם של שאר חדרי הבית- כמו חדר השינה, חדר הילדים ועוד. לסיום רק נציין, כי חשוב מאוד "לדאוג" לחללי אחסון רבים בכדי למנוע בלאגן עתידי. בהצלחה!

מפת אתר | צור קשר