עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב בתי קפה

כשאתם הולכים במורד הרחוב וחולפים על פני בתי הקפה הרבים, ניתן להבחין ברוב המקרים כי בעוד שקיימים בתי קפה פופולאריים הגדושים בלקוחות לאורך כל היום, קיימים גם כאלה שכוחי אל שקשה לנסות ולקבוע מתי ישב בהם בפעם האחרונה לקוח. קיימות סיבות רבות לתופעה זו, כאשר ביניהן איכות הקפה והאוכל וטיב השירות, אך בסופו של דבר זהו הרושם הראשוני אשר מבליט בית קפה אחד על פני אחר וגורם לרבים לבחור דווקא בו; ואיך נקבע רושם ראשוני זה? ובכן, הגורם המכריע, אם לא המוחלט, היוצר רושם לטוב ולרע- הוא כמובן עיצוב חלל בית הקפה.

אז כיצד, אם כן, יש לעצב באופן הנכון את בית הקפה?
קיימים מספר כללים בסיסיים אשר יש עליהם יש לשים דגש בעת עיצוב הבית קפה. הראשון והמכריע שבהם הינו הקפדה על המראה הנגלה לעיניו של הלקוח הפוטנציאלי בעת שהוא נמצא מחוץ לבית הקפה. החלק החיצוני של בית הקפה והחלק הפנימי הנקלטים במבט של אדם העומד מחוצה אליו הם אלה שיגרמו לו לרצות ולראות עוד. על כן, יש לעצב חללים אלו באופן נעים המשרה אווירה חמימה, אך בעלי אמרה עיצובית מובהקת המבדילה עצמה משאר המתחרים באזור. דגש נוסף אותו יש להקפיד ולמלא הינו פונקציונליות בית הקפה- כך, יש לעצב את חללו הפנימי והחיצוני בצורה הנוחה להתיינדות, הן של הלקוח והן של המלצר, כמו גם את המטבח ואת הבר. יצוין, כי מומלץ שלא למלא את בית הקפה באין סוף שולחנות, שכן הדבר יוצר אווירה עמוסה ואינה נוחה בעליל.

איך תעצבו את בית הקפה המושלם?

בעיצוב בית הקפה קיימים מרכיבים רבים שיש לאזנם ולדאוג להתאמתם באופן הרמוני, תוך שילוב אסתטיקה ויעילות גם יחד. היות ומדובר בתהליך מסובך הקשה לביצוע, יש להשתמש במעצב פנים מומחה בכדי להבטיח את העיצוב המושלם שיבליט אתכם למול המתחרים ויגרום לכל הולך רגל לרצות ולעצור בבית הקפה שלכם בכדי לקבל טעימה ממנו- תרתיי משמע. עיצוב פנים מקצועי ומקורי יעניק לכם עליונות חסרת תחרות, ומכאן- ההצלחה כבר בטוחה.
מפת אתר | צור קשר