עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

איך לעצב דירה?

עיצוב דירה חדשה הינו משימה מהנה ויצירתית, אך גם אתגר לא קטן. בעת עיצוב הבית עולות התחבטויות אין ספור, אך זוהי הזדמנות חד פעמית להפוך למציאות את הפנטזיה של כל אחד מאיתנו ולהביא ליצירת דירת החלומות האידיאלית. דירה חדשה היא פתיחת "דף חלק" המהווה הזדמנות חד פעמית שיש לנצלה באופן הטוב ביותר על מנת להבטיח תוצאות אידיאליות.

במה יש להתחשב בעת עיצוב הדירה?
תחילה, מומלץ מאוד להגיע לידי החלטה בנוגע לטווח המחירים הרצוי לשם הפרויקט וקונספט העיצוב הרצוי. ניתן לעצב את הדירה במגוון סגנונות, החל מעיצוב כפרי, דרך עיצוב רומנטי וכלה בעיצוב מינימליסטי- חופש הבחירה הוא שלכם ורק שלכם. כמובן שניתן לערבב בין סגנונות, אך מומלץ לשמור על סגנון כללי אחיד ושילובים הרמוניים הנעימים לעין, תוך הקפדה שלא לשלב מספר סגנונות עיצוב בחדר אחד. בנוסף, מומלץ להחליט על הפריטים הרצויים טרם "יציאה לקניות", בכדי שלא לבזבז כספים מיותרים ולהעמיס ברהיטים מיותרים היוצרים עומס וחוסר נוחות.

על מה יש לשים דגש בעת עיצוב חדרי הבית השונים?
בעת עיצוב חדרי הבית השונים, ובכללם עיצוב הסלון, חדר השינה, חדר הילדים והנוער וכו´, יש להקפיד על שמירת האיזון בין אסתטיקה עיצובית ליעילות ושימושיות למשל עם עיצובים דקורטיביים אך יעילים לעתים דוגמת ציוד למגנטים או תמונה מחיקה שניתן לקשקש כל פעם מחדש ולעתים להיעזר בה לרשימת קניות. כך, ניתן לבחור בספת החלומות- אך לוודא כי היא מהווה גם אזור אחסון נוח, לקנות את המיטה המושלמת- תוך הקפדה כי היא מתאימה לגודל חדר השינה או למצוא את שולחן העבודה המהמם- אך לבדוק טרם קנייתו האם הוא נוח לשימוש ומיקומו בחדר מאפשר תאורה נוחה ועבודה לשעות ארוכות.

מפת אתר | צור קשר