עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מעצב פנים

עיצוב פנים ומעצבי פנים

עיצוב פנים הינו תחום התמחות המתמקד בתכנון ועיצוב חללים פנימיים וחידוש הבית, כאשר בניגוד לאדריכלות "חוץ", מתכנן מעצב הפנים או אדריכל הפנים חלל מסויים עד אחרון פריטיו, החל מגודל וצורת החדר, דרך סגנון ועיצוב הרהיטים שיוצבו בו ומיקומם במרחב, וכלה בסכמת הצבעים המאפיינת אותו. תחום תחום עיצוב הפנים הופרד מתחום האדריכלות רק במאה ה-20, אך עד מהרה תפס תאוצה עד כי כיום כמעט ולא קיים בית מסוגנן ומעוצב שידו של מעצב או אדריכל פנים לא נגעה בו.

מה בעצם עושה מעצב פנים?
עיצוב פנים הינו תחום עבודה אינטנסיבי הדורש קשר ישיר עם הלקוח לכל אורך התהליך, בכדי להגיע לתוצאה המספקת את שני הצדדים. כך, מעצב הפנים משתמש בטעמו האישי של הלקוח, צרכיו ורצונותיו ומשלב אותם במיומנותיו, נסיונו וכשרונו היצירתי לצורך הפיכת החלל המבוקש למעוצב ומסוגנן ברמה מקצועית מצד אחד, אך מותאם באופן אישי לאלה המיועדים לשהות בו מצד שני.

השתמשו במעצב פנים מקצועי והפכו את בית החלומות שלכם למציאות
תהליך עבודת עיצוב פנים מאפשר "תפירה" אישית של בית החלומות על ידי מעצב הפנים ללקוח, תוך שהוא מלווה את התהליך משלב הסקיצות ועד הפיכתן למציאות. תחום פעילותו של מעצב הפנים הוא נרחב וכולל בחובו את תכנון הריהוט, דלתות פנים, בחירת החומרים, תכניות החשמל האינסטלציה עיצוב חדרי שינה ועוד ועוד. אז הרשו לעצמכם לחלום- והגשימו את הפנטזיות שלכם באמצעות מעצב פנים מקצועי.

מפת אתר | קורס עיצוב פנים |  צור קשר