עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

חידוש הבית

בדיוק כמו רענון המלתחה או החלפת הרכב, מדי פעם כדאי גם לחדש את הבית. מלבד העובדה כי חידוש עיצוב הבית הינו מהנה ומאתגר הדבר תורם גם להרגשה שלנו בביתנו ולהכנסת אנרגיות חדשות. כמעט כל אחד רוצה לשנות משהו בביתו, משהו שפעם היה אופנתי אך היום כבר לא, צבע שכבר נמאס להביט בו או אפילו פרטי נוי קטנים שהצטברו עם הזמן וכעת מהווים מפגע סביבתי. חידוש הבית לא חייב להיות פרוייקט גדול ויקר, ישנם כמה שיטות ליצירת מראה חדש מבלי לשבור קופת חיסכון.

יצירת מראה חדש
אם אינכם רוצים לעבור שיפוץ כללי בבית אך רוצים לרענן מעט את העיצוב פנים המיושן ניתן לעשות זאת על ידי שינוי כמה דברים קטנים אך כאלו שיוצרים מראה חדש ועשיר. הדרך הטובה ביותר לחידוש בית הוא בעזרת צבע- במקום אותם קירות לבנים צבעו את ביתכם במגוון צבעים שייתן עניין לכל חלל ויעניק אנושיות לבית. אם אינכם הרפתקנים ניתן לעשות כמה שינויים קלים על ידי החלפת ריפוד הספות והוספת וילונות, כריות נוי או פריטים קטנים הנותנים מוטיב אחד לבית והופכים אותו לשונה.

כיצד לעשות את השינוי?
את חידוש הבית ניתן לעשות לבד אך אם ברצוכנם לעשות שינוי שבאמת ישנה את כל העיצוב ויכניס רוח חיים חדשה לבית מומלץ לשכור את שירותיו של מעצב פנים מקצועי. מעצב הפנים יוכל להמליץ לכם על צבעים בהם ניתן להשתמש, לארגן עבורכם את הרהיטים בסידור אחד שאולי לא חשבתם עליו או יעזור לכם למצוא תיפקוד חדש לחדר שכבר לא עושים בו שימוש.

מפת אתר | צור קשר