עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

נקודות חשובות בעיצוב חדר שינה

כאשר אנו מעצבים את חדר השינה חשוב לזכור כי זהו החדר שאילו אנו הולכים כאשר אנו רוצים לנוח מהיום שעבר עלינו ולתפוס מעט שלוות נפש ולכן על חדר השינה להיות רגוע ונעים ולכן חשוב להשקיע מחשבה רבה בנוגע לחדר זה. חדרי שינה מעוצבים אמנם נשמע כדבר גדול, יקר ומפחיד אך לא כך הדבר, כיום ישנם אנשי  מקצוע אשר זוהו עיסוקם ואין הדבר בהכרח מחייב בקניית רהיטים חדשים אלא פעמים רבות מדובר בסידור נכון של הקיים והוצאת פריטים שונים מחדר השינה וכול זאת במטרה ליצור את חלקת גן העדן הפרטית שלכם.

תחילה יש לומר כי למיטה תפקיד חשוב שכן עלייה אנו מניחים את ראשנו מידי לילה וברי המזל שבינינו אף עושים זאת ביום ולכן ככזו חשוב שהמיטה תהיה נוחה לנו ותמוקם במקום הנכון בחלל החדר. אמנם, המיטה היא פריט מרכזי בחדר השינה אך לא כדאי שהיא תהיה הדבר היחידי אותו רואים כלומר, אין צורך להיסחף עם הגודל והעיטורים השונים שמוצעים כיום בשוק. חשוב שהמיטה תשלב בטבעיות בחלל החדר כך שהכול יתמזג אחד עם השני.
 
בעיצוב חדרי שינה חשוב לזכור שכשמו כן הוא, חדר שינה ולכן חשוב לשמור על חדר זה נקי עד כמה שאפר ובכך אני מתכוון שלא יהיה עומס יתר על המידה שכן חפצים רבים מידי עלולים ליצור גם עומס על המחשבות. חדרי שינה רבים הופכים למעיין מחסנים וזאת מכיוון שאנו נוטים להניח בהם שולחנות ומדפים והרי שאין בהם כול צורך, את המדפים והשולחנות יש למקם בחדר העבודה או בכול מקום אחר מלבד חדר השינה.

מפת אתר | צור קשר