עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר לתינוק

עיצוב חדרי תינוקות הוא תחום בעיצוב פנים בו ניתן לתת לדמיון באמת לשוטט וליצור יצירת אומנות מתקתקה וצבעונית. אין הורה טרי שלא ירצה כי חדר התינוקות יהיה החדר המושלם לפעוט הרך בו ניתן לפתח את הדימיון ולהיכנס לעולם של חלומות. חדר תינוקות הוא חדר בו צריכה לשרור אווירה של רכות ונועם, חדר בו ניתן מצד אחד להרגע ומצד שני להסתקרן ולכן מומלץ להשתמש במעצב פנים המכיר את הנישה ויודע כיצד ליצור חדר מעניין.

איך מעצבים חדר לתינוק?
בעיצוב חדר לתינוק יש לקחת בחשבון את כל הדברים הנחוצים לתינוק ולהורה- עריסה, שידת החתלה ומקומות איחסון רבים לכל המשחקים, הצעצועים  שמצטברים עם הזמן. כמו כן על חדר התינוק להיות בטיחותי ולאפשר לתינוק לחקור את סביבתו מבלי להסתכן, דבר זה נעשה על ידי כיסוי נקודות חשמל, המנעות מפינות חדות ובדיקה כי אין דבר שהילד יכול למשוך ולהפיל על ראשו.

עיצוב בצבע
בחדר תינוקות חשוב מאוד להשתמש בצבעים רבים וכן בדמויות וציורים אשר גורמים לתינוק לרצות להביט בהם, דבר זה תורם להתפתחות המוטורית וכן לפיתוח המוח והחשיבה. בחדר תינוקות מומלץ לצבוע את התיקרה בצבע בולט מפני שזה החלק בו מביט התינוק וכן להציב אלמנטים מעניינים בנקודות גבוהות או נמוכות במיוחד אליהן מגיע מבטו של התינוק.

מפת אתר | צור קשר