עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרי נוער

עיצוב חדרי נוער
הפיכתו של ילד לבן נוער הינו תהליך מורכב, שכן זוהי תקופת המעבר שלו בדרך להפוך למבוגר של ממש. לא בכדי, שבשנים אלה, משתנה באופן ניכר טעמו העיצובי וצרכיו של בן הנוער בכל שנוגע לחדרו הפרטי. עיצוב חדר נוער דורש שינויים דרסטיים בחדר הילדים הישן והתאמה מושלמת ללקוח, מבחינה פונקציונלית ועיצובית גם יחד.

איך נעצב חדר נוער?
כאשר אנו מעצבים חדר נוער, יש להתייחס לחלוקת החלל כערך עליון, היות ומדובר בגיל שבו פרטיות הופכת להיות מצרך נדרש וחשוב, ולזאת מצטרפים גם צרכיו הנוספים של בן הנוער- לדוגמא, אזור לימודים יעיל ומקום נוח לאירוח. לפני בחירת הרהיטים מומלץ להגיע להבנה לגבי ה קונספט העיצובי- אם מדובר בסכמת צבעים קבועה, או נושא מסוים שהחדר יעוצב על פיו. הדבר יכול לעזור בהמשך בבחירת הפריטים ומיקומם בחדר, ולמנוע קניות מיותרות.

עיצוב חדר נוער- טיפים ועצות
היות ולעיתים קרובות חדרי הילדים והנוער אינם גדולים, מומלץ לבחור בצבעים בהירים לקירות החדר, ולחלק את החלל באופן מחושב ויעיל המותאם לבני נוער. לדוגמא- היות ובני נוער מבלים זמן רב מול המחשב- מומלץ לבחור בשולחן נוח, בכיסא אורטופדי המותאם לישיבה של שעות ארוכות ובתאורה איכותית ונרחבת. בנוסף, כדאי לבחור בפריטים רב שימושיים כמו לדוגמא מיטה שיכולה לשמש גם כחלל אחסון נוח. חשוב מאוד גם להתאים את דלתות פנים לחלל החדר.

תנו למעצב פנים להגשים את החלום שלכם לחדר נוער
מומלץ מאוד להשתמש בשירותיו של מעצב פנים לעיצוב חדר הנוער, היות ומדובר בחדר שבו שיקולים רבים באים לידי ביטוי, ויש לשלבם באופן אופטימלי ליצירת חדר החלומות המושלם. תנו למעצב פנים מקצועי להגשים את החלומות הפרועים ביותר שלכם, תוך שימת דגש על פונקציונליות החדר ויעודיו השונים.

טיסות זולות

 

מפת אתר | צור קשר