עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מנורות תקרה

אתם מעוניינים לרכוש מנורות תקרה מעוצבות, מנורות תקרה לחצרות פרטיות וכל מה שיספק לכם את שדרוג העיצוב בבית. בשורה התחתונה, הכול לחלוטין תלוי ביצירתיות שלכם, בתקציב המיועד לפרויקט עיצוב הבית ובאנשי המקצוע. אם כך, כמה עולות מנורות לתקרה בממוצע? 

את עיצוב הבית תוכלו לרענן בעזרת מנורות מעוצבות לבתים, וכמובן שניתן לרכוש גם מנורות מעוצבות למשרדים. בין אם כך או כך, אתם תרצו לדעת שאתם רוכשים מוצרים איכותיים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. החל ממחירים ממוצעים של 90 ₪, יהיה ניתן לרכוש מנורות תקרה מעוצבות מסוגים כאלו ואחרים. יחד עם זאת, כדאי לדעת שגם ישנן מנורות תקרה זולות מהמחיר הנ"ל. הנה כל מה שצריך לדעת לפני רכישת והתקנת מנורת תקרה לבית, או למשרד. לחצר הפרטית דווקא? ישנן גם מנורות תקרה לגינות פרטיות. 

מנורות מעוצבות לתקרות בבית, למשרד לחצרות פרטיות ועוד 

ומה לגבי נברשות מפוארות לתקרה? אין ספק שהתקציב כאן יצטרך לגדול משמעותית. דגמים כמו "ניקי" הם דגמים נפוצים במיוחד, שמספקים לכם את גוון האור שאתם מעוניינים בו. כמובן, גוון האור יכול להשתנות ואכן משתנה בהתאם למנורה שתרכיבו בבית המנורה. 

העיצוב של מנורות תקרה לרוב יהיה קלאסי ונקי, אך גם ניתן למצוא בשוק מנורות מעוצבות לתקרות בעיצובים ייחודיים מאוד. פיזור האור במנורות האלו אמור להיות אחיד, כך שמרחב התאורה יהיה גם סימטרי בעיני המתבונן. מה עוד חשוב לדעת? הנה כמה דגשים לפניכם. 

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים מנורות מעוצבות לתקרה? 

יהיה חשוב לרכוש מנורות חסכוניות בחשמל, כאלו שגם מאושרות על ידי מכון התקנים הישראלי. ההתקנה של מנורות תקרה לרוב תהיה פשוטה, אבל אין ספק שכדאי יהיה להסתייע בחשמלאי אם אתם לא בקיאים בנושא. 

אם אתם לא יודעים כיצד להתקין מנורות לתקרות, כמובן שיהיה חשוב להתרחק מתשתיות חשמל חשופות, לא להתעסק עם זה. החיים שלכם שווים יותר מהתקנת מנורת תקרה. מקור האור של מנורות אלו לרוב יהיה בטווח של 60W LED, צבע האור עשוי להיות 1000-3000K. 

צריכים ייעוץ לפני רכישת מנורת תקרה? 

בכל מקרה שבו אינכם בטוחים בסוג מנורת התקרה שכדאי לרכוש, אתם תוכלו גם לקבל ייעוץ בהתאם. ניתן לקבל ייעוץ אצל המשווקים השונים, לרבות משווקים של מנורות תקרה מעוצבות למשרדים ולבתים. כמו כן, כדאי גם לדעת שעל מנורות מהסוגים האלו בדרך כלל מקבלים גם אחריות. 

על רוב הסוגים של מנורות התקרה אמנם מקבלים שנת אחריות בודדת, אבל על חלק מהמנורות מקבלים גם 3 שנות אחריות ויותר. אנחנו מזמינים אתכם להכניס TWIST עיצובי נכון בבית, כזה שיאיר את פניכם בכל עת. בין אם בצהרי יום חורפי אפור, או שמא בערב, התרומה של מנורות אלו היא רבה. מנורות לתקרה למעשה מספקות אווירה, לא רק אור בבית. 

מפת אתר | צור קשר