עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב הבית - לפעמים לא צריך להזיז שום רהיט

רוצים לעצב מחדש את הבית ולא בטוחים כיצד לעשות זאת נכון? אתם ממש לא חייבים לשנס מותניים ולהזיז רהיטים על ימין ועל שמאל.

עיצוב הבית נתפס לא אחת ככאב ראש, אך כזה שמביא עמו לא מעט התרגשות. השינוי המרענן בנראות של הבית יכולה להשפיע רבות על האופן שבו נתפוס אותו, ותחושת רעננות רק תיטיב עם מצב רוחנו ותאפשר לנו ליהנות מן הסביבה הקרובה והחמימה שלנו כמה יותר.

אז רגע לפני שאתם בטוחים שעליכם לקנות ריהוט חדש לבית, או שמא עליכם להזיז את הריהוט כדי ליצור את העיצוב המחודש כראות עיניכם, הנה כמה טיפים שיאפשרו לכם להשיג שינוי ענק, אבל בקטנה.

ניקוי רהיטים עיקריים

ניקוי הרהיטים העיקריים בבית יכול לעשות הבדלים שמיים וארץ. נסו לרגע לחשוב מתי בפעם האחרונה ניקיתם את ספת העור שבביתכם? או מתי לאחרונה החלטתם שאתם מבריקים לחלוטין את הטלוויזיה שתלויה על הקיר?

שינויים קטנים שכאלו יכולים לעשות הבדלים ניכרים בכל מה שנוגע לעיצוב הבית והדקורציה הכללית

פינוי מדפים ושידות

רגע לפני שאתם הולכים לחנות רהיטים ומוציאים הון תועפות, נסו ליצור תחושה טובה יותר של מרחב ברחבי הבית וכל שכן במרכזים העיקריים שבהם אתם שוהים.

מוטב לשים את הדגש על מקומות דוגמת הסלון והמטבח, שני חללים שנחשבים למאוד חשובים ומהותיים עבורנו כדיירים. פנו את המזנון שבסלון ונסו לגרום לו ליצור תחושת מרחב גדולה יותר. נסו גם לפנות אזורים שונים בשיש שמטבח שלרוב נחסמים על-ידי פריטים שונים שנמצאים בשימוש לעתים רחוקות.

שינוי גופי תאורה

ואם כבר החלטתם שאתם נרתמים למלאכת שיפוצים קלה, אז התבייתו על המקורות העיקריים שיכולים לשנות את כל הנראות של הבית.

אחד מהם, והזול מכולם, הוא לא אחר מאשר גופי התאורה. לגופי התאורה השפעה ניכרת על האופן שבו הבית שלנו נראה. הם יכולים להפיץ אור רב או אור מעומעם, הם יכולים להפיץ תאורה בצבעים בוהקים או צהובים, והם יכולים גם להשתנות באופן ניכר בהתבסס על העיצובים המשתנים.

סיכום דבר

לא חייבים להפוך את כל הבית רק כדי ליצור שינוי עיצובי. מספיק שתעשו את הצעדים הבאים, כדי שתוכלו לחולל שינוי ניכר בנראות של הבית.
מפת אתר | צור קשר