עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

כך תבחרו ריהוט משרדי באופן הנכון

משרדים משמשים כמרכז הפעילות של עסקים, גופים ציבוריים וכדומה. בעסקים קטנים הם בעלי שטח צנוע ובחברות גדולות למשל, עם מחלקות ואגפים הם משתרעים על שטחים ניכרים. החללים והחדרים בהם חייבים להיות פונקציונאליים, מצוידים היטב, נעימים לשהייה ולמראה. בתוך כל חלל וחדר יש להציב ריהוט למשרד אשר ישרת את העובדים בדרך הנכונה ביותר ואף יאפשר להם שהייה נעימה. אם הנכם מתכוונים לבחור ריהוט חדש לאחר שסיימתם את שיפוץ המשרד הקיים אז אתם חייבים לשאול עצמכם איך תבחרו ריהוט מתאים ונאה אשר ישתלב היטב בתוך העיצוב הקיים? השיקולים החשובים הם ההתאמה לצרכי העובדים, לגודל המשרד, לפעילות בו וכמובן, איכות, עיצוב, החומרים וכדומה. 

שולחנות וכיסאות

תוכלו להתחיל מרהיטים הנחוצים ביותר שהם, כמובן, הכיסאות והשולחנות. בכל משרד סטנדארטי יש פקידות ופקידים, מנהלים ועובדי מחלקות שונים שלכל אחד יש צורך בכסא ושולחן עם התאמה לעמדת מחשוב. במשרדי קבלת קהל יש לכם צורך בדלפקי קבלה, בכסאות המתנה, בשולחנות נמוכים להעמדת כוסות שתייה ועוד. בכל משרד יש מטבחון ושם יש צורך בכיסאות ושולחנות מותאמים לישיבה לאכילה ולשתייה וכיוצא בזה. לכל חלל וחדר כזה ניתן לבחור ריהוט אחר. הרוב עשוי מעץ, ממתכת ופלסטיק. כסאות פקידים ומנהלים מגיעים מחומרים אלו והמושבים שלהם מרופדים. בחדר המתנה של מוסד ציבורי הכיסאות, לרוב, אינם מרופדים. לעומת זאת אם הנכם עורכי דין, תרצו, בוודאי, בלובי הקבלה, כורסאות וכיסאות נוחים ומזמינים. 

ריהוט למנהלים

תוכלו לעשות אבחנה והפרדה בין משרדי עובדים למנהלים. אם אתם כמנהלים דוגלים  ביצירת מעמד ורושם הנחוץ לכם למטרות שליטה וניהול, תוכלו לבחור בריהוט מוקפד ונאה מאוד עם עיצוב מיוחד ורמת גימור גבוהה. ניתן למצוא שולחנות עץ יוקרתיים עם פלטות מלבניות רגליים ישרות או אלכסוניות. קיים ריהוט שמשולבים בו מספר חומרים דוגמת עץ ומתכת, עץ וזכוכית ועוד. בחדרי מנהלים מרווחים מצמידים שולחנות נוספים המשיקים בזווית ישרה לשולחן הראשי ויוצרים את האות טי. אלו מיועדים לישיבות ויהיו מצוידים במערכת מולטי מדיה להקרנות מצגות, לשיחות וידאו וכדומה.

ריהוט משלים

חשיבות מיוחדת תהיה לכיסאות והצורך הוא שיהיו נוחים, מתכווננים וארגונומיים. הם מיועדים לישיבה ממושכת המאפיינת עבודת עובדים ומנהלים כאחד. ריהוט אחר נדרש הינו שידות ושולחנות קטנים המיועדים לאחסון ציוד משרדי וניירת ולהעמדת מכשירים משולבים של פקס, מכונת צילום ומדפסת. לחילופין, תוכלו לבחור שולחן עבודה לפקידה שיהיה עם פלטה רחבה להעמדת מכשור חיוני זה. הארונות שתבחרו יותאמו לאחסון קלסרים, ספרי הדרכה, וציוד אחר הנדרש במשרד. בחירת הריהוט תלויה גם שטח הקיים. היות והריהוט הינו בעל נפח רב אז עליכם לבחור אותו בקפידה כדי שיותיר מקום למעבר עובדים. שיקול נוסף, הוא בבחירת צבעי הרהיטים והריפודים. וניתן לעשות שילובים מעניינים ומהממים ביופיים. את כל הריהוט הנ"ל אותם תוכלו למצוא אצל יצרנים ומשווקים בעלי מוניטין.

מפת אתר | צור קשר