עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים למשרדים – איך עושים את זה נכון?

עניין עיצוב פנים למשרדים מהווה עניין חשוב בפני עצמו, בין אם הוא נמצא בבניין משרדים או בין אם הוא נמצא בבית הפרטי שלכם. כאמור, בשני המצבים חשוב ביותר שלא לפסוח על סימון המטרות, תכנון והחשיבה מראש. למעשה, ללא מחשבה מקדימה, ספק אם תוכלו להשיג את התוצאות הטובות ביותר. אז איך צריך להראות המשרד האולטימטיבי? בעיקר נוח, פרודוקטיבי, אבל בו זמנית, אחד כזה שיודע למשוך אליו כמה שיותר מתחרים ביחס למתחרים המתרבים שם בחוץ. אם כן, בשלב הזה, חשובה ביותר היעילות המקסימלית לצד הנוחות ,אבל בו זמנית יש עוד כמה דברים שעליהם נדבר ונרחיב במאמר הבא.

פרמטרים חשובים במהלך של עיצוב פנים למשרדים

קודם כל מטרה, אחר כך מיותר לציין כי עיצוב אחד יהיה שונה ממשנהו וזאת בהתאם לדרישות ובהתאם לאופי העסק עצמו. אם כן, יש הבדל גדול בין אדם שעובד בתחום ההייטק, לבין אדם שעובד בתחום המסעדנות וכד´ וכאן, המטרה היא לייצר גם נראות מושלמת, אבל גם בידול. בדיוק כמו סטיילינג בלובש, כך גם צריך להתחשב בסטיילינג של המשרד המודרני. יש משרדים אשר יידרשו עמדת עבודה אחת ויש הרבה מעבר. חשוב לציין, באין בחירה של עיצוב פנים נכון, לא רק שהנראות תתפספס אלא גם האמירה השיווקית וכפי שכבר צוין – הפרודוקטיביות של העובד עצמו.

איך מתאימים עיצוב פנים למשרד שלכם?

עיצוב פנים למשרדים יתאפשר גם כאשר אתם בוחרים להעסיק עובדים ולעבוד מהבית.  עיצוב קלאסי יתאים למשרדים שיש להם אותו קו כבר שנים – כאמור, הם לא מבטלים את המסורת שמביאה להם הצלחה ועל כך מתבססים במשך שנים. הם רשמיים יותר ומעבירים מסר מאוד מסוים. מאידך, כאשר רוצים לצאת מהקו הרשמי, אפשר בהחלט לדבר על עיצובם של המוסכים לצורך הדוגמא. בעת העיצוב יש לקחת כמה וכמה פרמטרים והם קשורים בעיקר לסוג העבודה או מה שהולך להתבצע במשרד, גודל החלל עצמו, הציוד הנמצא בפנים וכך גם מספר העובדים. כמו כן, אם זה משרד שמגיעים אליו לקוחות, גם זה פרמטר שאין לפסוח עליו. יש לכם את התקציב המתאים? מסתמן שזה יהיה הפרמטר הכי חשוב לפני שאתם יוצאים לדרך. במצב בו המשרד ממוקם בבית, בין אם זה חדר אחד או אפילו כמה חדרים יחד, גם כאן, יידרש מכם לנקוב את המטרה לשמה הוקם העסק ולשאול את עצמכם, האם נכנסים אליכם לקוחות? איפה תמקמו את הניירת שלכם ?

בסיכומו של דבר, שאלות אלו ואחרות חשובות ביותר היות והדבר האחרון שתרצו שיחשבו עליכם זה שאין לכם זמן לנהל משרד ולכן העברתם אותו לבית.  רוצים להשיג את הלקוחות הנכונים? אל תשכחו להיצמד למטרה ולעצב את החלל העסקי לפי האמירה הנכונה.

מפת אתר | צור קשר