עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים עם חלונות אלומיניום

עיצוב פנים עם חלונות אלומיניום- התאמת החלונות לדירה

על מנת להתאים  חלונות האלומיניום לעיצוב הבית חשוב להתאים את פתח החלל לחלונות האלומיניום שאנו מעוניינים וכן לשימוש שלנו בהם. בעת עיצוב פנים עם חלונות אלומיניום חשוב שיהיה מעבר של אור מבחוץ אל תוך הבית כולל אוורור על מנת שהחדר יהיה מואר ולא חשוך במהלך כל שעות היום. כמו כן, חשוב לבדוק את ניקוי הפתחים בחלונות האם קל לנקותם או לא? האם יש צורך בשימוש ברשת נגד מעופפים וחרקים למיניהם? הצללה? כל הדברים הללו דורשים מאיתנו התייעצות עם אדריכל או איש אלומיניום על מנת שנוכל לבחור נכון את החלונות שלנו.

התאמת חלונות האלומיניום לחדרי הבית

על מנת לקבל עיצוב פנים עם חלונות אלומיניום אשר מתאימים לחדרים שלנו בבית, חשוב להתאימם לכל חדר וחדר באמצעות אדריכל שיעזור לנו במהלך עיצוב הפנים של החדרים. בחדר השינה וחדר הילדים נשתמש בחלונות הזזה נוחים וקלים לתפעול, באמצעות חלונות אלה נוכל לאוורר את החדר בעת הצורך. חלונות אלה הם חלונות בטיחותיים הן לילדים מאחר שקל לשלוט בחלון ובגודל הפתח והן גם קלים למבוגרים. במטבח נשתמש בחלונות הזזה אשר אינם תופסים מקום ומאפשרים אוורור של המטבח בגלל הבישולים הרבים שיש בו. ואילו בחדר הרחצה והשירותים נשתמש בחלון אשר נפתח מלמעלה בצורה חלקית ומאפשר גם הוא אוורור ומונע הצצה אל תוך חלל זה מבחוץ.

יתרונות עיצוב פנים עם חלונות אלומיניום

מאחר שהאלומיניום הוא חומר מבוקש לחלונות ודלתות בחלל הבית, השימוש בו בעיצוב פנים הבית במיוחד ביצירת פתחים אסתטיים ועוד עושה אותו לחומר הכדאי ביותר אצל רבים שמשתמשים בו לשימושים נוספים כגון: חיפויים, מעקות ועוד. באמצעות עיצוב פנים עם חלונות אלומיניום ניתן לחסוך באנרגיה מבחינת יעילות וזאת מכיוון שהחלונות בעלי בידוד תרמי גובה ומספקים יעילות אנרגטית גבוהה. הם מונעים חום וקור ושומרים על חלל החדר בטמפרטורה נוחה. מעבר לכך, החומר עצמו קל לתחזוקה ועמיד לאורך שנים רבות גם בתנאי סביבה קיצוניים ביותר של לחות וחום. החומר אינו מתעוות ,מתפצל, מתנפח, מתקלף  או נרקב ביחס לשאר החומרים האחרים ועל כן הוא נחשב לחומר עמיד וחסין אש וכולל בפני קרני השמש. עוד יתרון שלו זה פתחי האוורור שלו הגדולים אשר מכניסים לא מעט אוויר לחלל הבית וכן מאירים את הבית במהלך היום. חומר האלומיניום משתלב לא רק בחלונות הבית אלא גם בדלתות הבית וכו´. בשילוב חומר העץ או חומרים אחרים ניתן ליצור עימו מראה נוגד ויפייפה אשר מוסיף רבות לעיצוב הבית.

מפת אתר | צור קשר