עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב רומנטי לחדר שינה

מטבע הדברים, בני  הזוג מקדישים מחשבה רבה לעיצובו והם מנסים להקנות לו אווירה רומנטית. העיצוב אמור להתאים בצורה מרבית לטעמם של הדיירים בו. יש הרוצים אוירה כפרית אחרים, קלאסית ועוד. ניתן לבחור ברצפת פרקט, בשטיחים או בחיפוי משיש, קרמיקה וכדומה שתמיד ניתן להניח עליהם שטיח יקר ומהמם. במידה והחדר פונה לנוף הרי שהחלונות מולו יהיו רחבים כדי שהטבע יוכל "לחדור ולהציף" את החלל. תמיד ניתן לחסום את  האור באמצעות תריסים מסוגים שונים  ובתוספת ווילונות יפים שמוסיפים רבות לאווירה האינטימית.

לתאורת החדר יש משקל רב וניתן למצוא תאורות לד מסוגים שונים. יש גופי תאורה שמספקים תאורה אינטימית ורכה, יש מנורות שהאור שלהן ממוקד ומשמש לקריאה ויש תאורת שטח שמציפה את  החדר. דיירי החדר יכולים לבחור את כל סוגי התאורה האלו או מקצתם. מומלץ שחדר השינה יהיה חלק מיחידה הכוללת מרפסת קטנה, חדר ארונות וחדר אמבטיה. זהו חדר שינה אידיאלי וככל שהוא יהיה רחב ידיים ועם מיטה גדולה כן תחושת המרחב בו תהיה גדולה. בחדר כזה ניתן להוסיף רהיטים שונים ופרטי נוי נוספים. במידה ויש חדר ארונות הרי שניתן להסתפק במיטה, בשידות צמודות, בטואלט ואולי גם בשולחן קטן מעוצב עם כסאות או שרפרפים מתאימים.

כל  הפריטים  הללו ואחרים נוספים דוגמת: תמונות על  הקיר, אגרטלי פרחים, מתקני ובקבוקי בישום נאים, מעמדי נרות, מראה מעוצבת ועוד חייבים להשתלב בהרמוניה מושלמת. יש צורך לבחור צבעים רכים ובהירים אשר משרים רוגע על באי החדר. ניתן להוסיף נגיעות צבעוניות שיוסיפו אטרקטיביות לאווירת החדר. הרהיטים הם מהפריטים  הדומיננטיים ביותר שיש בחדר השינה. מרבית  המיטות עשויות מעץ אבל יש כאלו שמשולבים בהם חומרים דוגמת מתכת, אבן ועוד. יש מבחר מיטות ומתוכו ניתן למצוא את זאת שמתאימה באופן מושלם לחדר. יש מיטות מעוצבות, מרופדות בסגנון קלאסי, עגולות ועוד. המיטה חייבת להיות כזאת שיהיה נוח ונעים לשכב עליה. שינה טובה מספקת אנרגיות טובות להמשך פעילות  היום. 

כאמור, רצוי שלחדר השינה יהיה חדר ארונות צמוד, אבל במידה ואין הרי שיש צורך למצוא ארון מתאים שיהיה גדול דיו לאחסון פרטי לבוש, אקססוריז וכדומה. לצידו, טוב שיהיה ארון נעליים, ובמקרים רבים,  יש גם צורך בארונית לאחסון כלי מיטה. ניתן לבחור ארונות כאלו שישתלבו היטב בכל המרחב של חדר השינה ואשר יהוו חלק בלתי נפרד מהעיצוב האינטימי שלו. במקרים כאלה, יש, לעיתים, קושי לשלב בין צרכים מנוגדים כמו פונקציונאליות נדרשת למראה יפה ואינטימי. בחדר שינה  יש, כמובן, צורך במציאת  האיזון  ההכרחי כזה. מעצבים רבים, יצרני רהיטים ואחרים מצליחים למצוא את  השילוב המנצח שיתרום לעיצוב האינטימי של חדר השינה.
מפת אתר | צור קשר