עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

אריחים וריצופים – סוגים וסגנונות עכשווים

המעטפת שקובעת את הרושם הראשוני כאשר נכנסים לחלל או למרחב מסוים, אלו הרצפה והקירות. אלו – כמו עור על גופו של האדם, הם האיבר שיכול להשפיע במידה המרבית על עיצוב הבית או החלל. רהיטים יכולים להתחלף אחת למספר שנים, תמונות משתנות בחדר ואפילו הייעוד שלו או הבעלים של המקום, אולם לרצפה ולאריחים יש נטייה להשאר ולקשט את המרחב. למשל, מי שעשה עיצוב דירת סטודיו, יכול להיות שיעדיף בכלל להשתמש בדק לרצפה או אולי ברצפת שיש, ויש בתים שיקושטו במסלעה "עתיקה", כדי להכניס לאוירה חמה ואותנטית.

איך בוחרים ריצוף חדש?
כאשר בוחרים את הריצוף החדש לדירה,מתחשבים במחיר, ומחשבים אותו על פי מחיר למטר מרובע. האריח יתאים כשמתחשבים בגודלו כפי שהוא נכנס למימדי החדר. הוא יתאים לחדר אם ישרת את ייעודו של החדר, וכיום האריחים רק הולכים והופכי למגוונים יותר מבחינת החומר והמרקם. גם לאריחים היקרים ניתן למצוא חלופות בעלות סטנדרטים גבוהים ביותר, שעשויים גרניט פורצלן.

מהם היתרונות של גרניט פורצלן?
לעומת אבן שיש – שהינה אמנם יוקרתית אולם יקרה ולא תמיד יכולה להתאים לכל כיס ותקציב, אבן הפורצלן אשר דומה לה במראה עולה פחות מאבן השיש אולם מציגה נתונים נאים – השחיקה של האבן היא מועטה מאוד, והיא יחסית אטומה לנוזלים – לכן אינה אוגרת לחות, שומנים ועובש.

טקסטורות של אריחים
לא בכדי אבן הגרניט פורצלן מתקשרת עם עיצוב פנים יוקרתי. הטקסטורות המיוחדות למשל כמו חריטה מעגלית שיוצרת אפקט אופטי של תלת מימד. ניתן ליצור אריחים בגדלים שונים – אין גודל אחיד ולכן הגודל אינו יוצא את ההגבלה בבחירת אריחי גרניט פורצלן. בנוסף, ישנם ריצופים אשר מונחים על הרצפה כמו דק, רצפות זכוכית, אפוקסי דק, יציקת  PVC, אלו אריחים שמשווים לחדר תחושה רגועה ונעימה.
מפת אתר | צור קשר