עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

משרד מעוצב - רושם ראשוני

שינויים במשרד הם דבר מבורך בדרך כלל, הם מראים עד כמה אנו קשובים לצרכים שבמשרד ולדינאמיקה המתבקשת. לתהליך העיצוב החשוב יש השלכות לא רק כלפי האיכות של העבודה של אנשי המשרד המתקיימים בו יום – יום, אלא גם לטובת הרושם הראשוני שאנשים חיצוניים למשרד מגיעים אליו וסופגים ממנו. את הרושם הראשוני לא ניתן לתקן או לשנות, משום שכשמו – כן הוא. בכל יום ובכל רגע ישנה האפשרות שיכנס לקוח חדש או אדם שחשוב לכם להשפיע על חשיבתו, ולכן רצוי לקחת את האחריות לעיצוב המשרד בידיים ולהתחיל לשנות.

מהות החברה מועברת ללא מילים
המשרד שאליו נכנסים מספר סיפור כל שהוא, הוא מדבר אל הנמצאים בו ללא מילים. רוצים למצוא איפה המהדק? יכול להיות שתצטרכו לעשות סדר מחדש בכל המשרד כדי למצוא את הסיכות. מצד שני, יכול להיות שהמהדק יהיה בדיוק איפה שתחשבו שהוא צריך להיות, משום שמעורבת בעיצוב המשרד לוגיסטיקה נכונה. סדר מאפשר קיצורי דרך בזמן, ועבודה יעילה.

משרד במראה פשוט
מהו מראה פשוט? שאלה שתישאל ותתקבלנה עליה תשובות רבות כמספר הפיות העונים. המראה הפשוט הוא לפעמים דווקא זה שהושקעה מאחוריו מחשבה רבה בסידור החדר, ועל פי עקרונות אלמנטאריים לסדר. כאן, למעצב פנים ישנו ניסיון וידע רב שיכול לסייע במציאת העיצוב הנכון למשרד.

נוחות שלא תבוא על חשבון שום דבר אחר
הנוחות מסמלת את איכות החיים. כשהמשרד הוא נוח וידידותי לסביבה אפשר להגיע לביצועים טובים, האוירה הופכת לנעימה יותר. הרושם הראשוני שמתקבל ממשרד שכזה הוא שרוצים פשוט להשאר בו – הוא מזמין ועוטף, מתחשק פשוט לשבת ולהיות חלק ממנו. זה עשוי לזמן לקוחות רבים, ובעיקר אוירה נעימה – לא רק בין העובדים אלא גם מול הלקוחות.
מפת אתר | צור קשר