עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים בשילוב שיפוצים

מאסתם במראה הדירה שלכם? היום ניתן להשיג את מראה הדירה שתמיד חלמתם בלי הרבה מאמץ אך עם מעט דמיון. בעזרת שיפוצים קטנים של הפרטים הקטנים בדירה, ניתן להפוך אותה לדירה חדשנית ומלאת שיק ואנרגיות חיוביות. איך מיצרים אוירה מרשימה, נקייה ונוחה בביתכם? הנה כמה מילים על עיצוב דירה בעזרת שינויים קטנים.

עיצוב דירה מינימליסטי
כיום, נהוג לעצב את הדירות במינימום אביזרים, כלומר בעיצוב מינימליסטי, מינימום ריהוט. המטרה של העיצוב המינאליסטי הוא ליצור תחושה של סדר וניקיון ונוחות תוך שימוש באור מקסימאלי שיתן תחושה ערה. הגאונות בתחום הזה הוא לדעת להתאים את הסלון המתאים לחלל הבית תוך שימוש בצבעים אשר יתאימו לשאר הרהיטים והצבעים בבית. יצירת ההרמוניה בין החפצים לפי הצורה, הצבע והמיקום הוא המתכון המנצח לעיצוב פנים מושלם.

חשיבות התאורה לעיצוב פנים
אומנם אנו מדברים על עיצוב מינימליסטי, אך כאשר מגיעים לתאורה, ננסה ליצור תאורה מקסימאלית. תאורה היא אחד הדברים המהותיים ביותר בעיצוב הבית. התאורה בעצם משדרת על אופי המתגוררים בבית. לדוגמא כאשר המטרה היא לתת תחושה של מראה דירה נקי ומינימליסטי, נשתדל להשתמש בגופי תאורה שקועי תקרה על מנת שהתאורה לא תבלוט אך בכל זאת תעניק את האור הדרוש.

שיפוצים בדירה
שיפוצים קטנים כמו הנמכת דירה בגבס על מנת ליצור אפקטים עם האור, דילול הרהיטים בדירה, צביעת הקיר בהתאם לאופי וצבעי הרהיטים ועוד יכולים להיות שיפוצים קטנים שמשנים את פני הדירה בגדול. עם קצת דמיון בנוגע לשיפוץ הדירה תוך חשיבה של עיצוב מינימליסטי תוכלו להשיג עוד יופי ונוחות בדירה במינימום מאמץ.

מפת אתר | צור קשר