עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרי תינוקות

חדר תינוקות הוא גם המקום שבו העולל שוהה מרבית היום. הוא מבלה בבית, בין הנקה להנקה, ועיניו מתחילות לשוטט כבר מגיל קרוב לחודש מעיני האם אל הסביבה. מה הוא רואה ומרגיש? זו עדיין תעלומה, אולם אתם רוצים לתת לו להרגיש את הנוחות הגדולה ביותר בעולם. חשוב, כמו בכל דבר לקחת את הכל בפרופורציות – לא להפוך את החדר של הילד למתחם אופנה של מעצבי על, אחרת גירוי יתר של צבעים רבים בעיניים לא עושים את העבודה ומפזרים את הקשב. מצד שני, תמיד אפשר לקשר באמצעות חפץ אחד שהוא צבעוני.

פניו כלפי התקרה
בחודשים הראשונים לחייו כשעדיין לא התהפך, התינוק שוכב על גבו, עם פניו לתקרה. מה הטעם לקשט את החדר כבר בצעצועים מכאן ועד לונדון? תנו לגדול ובשקט.. מה שבאמת יקבע איך החדר יראה זה המבנה שלו והטעם של ההורים, כשאלו יכולים לעשות את שדרוג הבית באמצעות טפטים מיוחדים לתינוקות וסביבם ליצור אווירה רגועה בצבעים פסטליים.

גורמים בעיצוב חדר לתינוק
בעיצוב פנים של חדר לתינוק, יש משקל לגודל החדר – רצוי שלא יהיו הרבה פריטים בחדר קטן – כדי לפתוח את מרחב התמרון במקרה שהתינוק בוכה, ואפשר אפילו שלא להשתמש בוילון (אלא אם זה הכרחי), משום שוילון עלול ליצור תחושה של חדר מוקטן. בחדר קטן רצוי להשתמש בגוון קיר בהיר ולקשר את הגוונים הללו עם שאר הדיירים בבית – בגוונים משתלבים.

צבע החיים
צבעים הם קריטיים בעיצוב חדרי שינה לתינוקות. מלבד צבעים בהירים ורגועים, אפשר לשאול את הקטנטן מה העדפותיו – זה נחמד לשלב אותו בהחלטות של החדר שלו. אפשר להוסיף כמובן טפט או ציור קיר של גיבור סדרות טלוויזיה, זה עשוי להעניק לחדר אשליה של גודל חדר גדול יותר.

מפת אתר | צור קשר