עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

התייחסות לחללים השונים בבית

מעבר לדירה חדשה, עיצוב בית מחודש וקניית רהיטים לבית מחייבת התייחסות מיוחדת לחללים השונים שקיימים בבית כדי להפיק יעילות מקסימלית במקום המחודש. יש לקחת כמובן בחשבון את חלל הבית כנפח תלת מימדי שניתן לניצול באורך וברוחב, וגם בגובה. תחום עיצוב החלל בפנים הבית הוא תחום מגוון שרבים הם בעלי המלאכה העוסקים בו, ועל מנת להפיק את האפשרויות המירביות שמתכתבות עם כך, הפתרון המיידי והברור הוא לתת למעצב פנים מוכשר שיעשה בשבילכם את העבודה. מצד שני, אם רוצים לחסוך בעלויות, רצוי לקחת בחשבון כמה נקודות למחשבה.

איך לראות הכול ובגדול
בעיצוב דירות קטנות או בחללים שהם קטנים, רצוי להשתמש בתאורה מרובה, במראות, בצבע בהיר ובכל מה שיש בו אפקט להחזרת אור. האור גורם לאשליה של חלל מרווח וגדול יותר. אותו הדבר בחדרים שיש בהם קיר הפונה אל החוץ – פשוט לפתוח את החלון לרווחה (מי שנאלץ לשבור קיר חיצוני לצורך העניין, יהיה חייב לעשות זאת באמצעות אדריכל).

פרטים קטנים ופינות חמד
מי שאוהב לרדת לרמת הפרטים הקטנים, יכול להשתמש בהם על מנת לחדד את האופי של הדירה, ולהוסיף קסם רב אפילו באמצעות אביזר אחד. אותו אביזר יכול להיות אפילו מתלה, פינה עם צמחיה או מתלים לעציצונים קטנים, פינה מיוחדת לכל דבר – מה שיצור את הסדר ואת ההרמוניה גם אצל מי שנוכח בחדר.

מיקום אסטרטגי
כשנכנסים לבית, רצוי להכנס מיד לחלל הגדול ולא למסדרון או לפגוש בקיר שמקדם את הבאים בברכה. חשוב שיהיה סדר מסוים בעיצוב חלל הבית, שכל פריט יוצב במקום שאינו מפריע להתנהלות שוטפת בבית (רצוי לבחור במספר מינימלי ככל שניתן של חפצים – מספר רב יותר של חפצים וצבעים יוצר יותר אי – סדר ו"רעש" בעיניים) ושעדיין יהיה נוח וקל לסדר ולנקות את הבית.
מפת אתר | צור קשר