עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב הבית בסגנון אנגלי

הסגנון האנגלי עוצב בקפידה רבה לאורך שנים רבות של מלוכה ותרבות. שעות התה של המלכה, החתונות המלכותיות שנהוגות בממלכת בריטניה – "אי השפע" כמו שהיא מכונה ועוד יסודות תרבותיים שנרקמו על פני מאות ואלפי שנים. כך גם לסגנון העיצוב הביתי – הן מחוץ והן מפנים ישנו עיצוב שהוא שונה מזה של התרבות הישראלית. אז מדוע שמישהו מישראל ירצה להעתיק את הסגנון הזה? ובכן, הטרנד של הריהוט הישן והעתיק שנועץ את שורשיו כיום ביחד עם הסגנון האריסטוקרטי שנמצא בבתי עשירים הם רקע מצוין לדרישה לסגנון ריהוט אנגלי בבתים בישראל.

ייחודו של ריהוט בסגנון אנגלי
בעיצוב סלון או עיצוב הבית כולו, הריהוט האנגלי תמיד מורכב מעצי איכות שנמצאים ביער: עץ אלון, עץ אגוז, ובעיקר עץ המהגוני. קו העיצוב דומה מאוד לזה של אחיו האמריקני בן היבשת האחרת, כשהצבע השולט בהם הוא כהה או טבעי. בכל תקופה ניתן למצוא סגנון אחר של ריהוט, וכך ניתן לשייך את הרהיט אל התקופה שממנה הושפע או שבה נבנה, כל עוד החומרים "מסגירים" את רמת ההתפתחות באותה תקופה.

תקופת האר - נובו
במחצית השנייה של המאה התשע עשרה, סגנון הארט נובו התפתח סביב אלמנטים שלקוחים מעולם החי והצומח. החידוש של הסגנון הזה באותה התקופה שאף להיות שונה מזה שהיה מקובל עד אז – העיטורים וקישוטי החפץ. הסגנון הזה הושפע גם מחשיפתה של יפן לתרבות המערב ולהיפך, כך צצו אלמנטים שונים מן הטבע: פרחים, עלים וגם נשים.

עיצוב מטבחים אנגלי
הריפוד המשויך לסגנון העיצוב האנגלי יתאים גם לפינות האוכל בבית וגם למטבח בסגנון אנגלי. כמו- כן, ישנו כמעט "עומס" שימושים בעץ ובארונות משורטטים ומעוטרים. ישנן חריטות זכוכית מעודנות של סמלי הטבע, וישנם גם עיטורים בעץ. מטבח כזה יותר אוירה חמימה תודות לעץ, ומזמין להתארח ולבלות זמן רב יותר במטבח.

 

מפת אתר | צור קשר