עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מעצבי בתים פרטיים

קל היום פשוט לגשת לחנות לעיצוב הבית, לבזבז שם את מיטב כספנו ולצאת משם על רכש רב לבית. מי שעשה שיפוץ ועיצוב הבית בדירתו או שפשוט מעוניין להכניס אוירה שונה ממה שהייתה בבית, פשוט יביא זאת לידי ביטוי בשני האלמנטים החזקים והבולטים ביותר שעושים את השינוי: הריהוט וצבע הקיר. אם הכול היה מסתכם בזאת, הרי שהיה קל מאוד לעצב את הבית. אולם מכאן ואילך, גם אם לא "פותחים" את הקירות בבית, יש מבחר עצום של כל סוגי הרהיטים, הצבעים לקירות והחיפויים שמכסים אותם מלמטה ומהצדדים.

בית פרטי, מעוצב מ - א´ ועד ת´
לבעלי בתים פרטיים שמורה הזכות לעצב את הבית כראות עיניהם מחוץ ומפנים. יותר מכך – בתים פרטיים הם בדרך כלל בעלי נפח גדול יחסית הנפרש על פני מספר קומות ואף מתפשט לעבר הגינה, ויכול לכלול אפילו את הכניסה לבית. כשניגשים לשנות את תדמיתו של הבית, צריך שחלל אחד יתכתב עם החלל השני ולכן הכול יחד צריך להיות מעוצב בידי אדם אחד וביד רמה מן המסד ועד לטפחות.

תקצוב לעיצוב
מי שמתכנן לעצב את הבית, מלכתחילה אמור לחשב את התקציב שאותו ירצה להשקיע סך הכול בעניין. נכון שמדובר בעסק לא זול אפילו שהוא יחסית חד פעמי (נכון לתקופה הזו), אולם לפעמים שירותיו של מעצב פנים יכולים לסייע הרבה יותר מאשר ניהול שוטף עצמאי של העסק. התקציב יכול להיות מנוהל בידי מעצב הפנים שהוא מכוון לאיכות חומרים הטובה ביותר ולשירות בעלי המקצוע הטובים ביותר שיוכל להשיג בתקציב הנוכחי.
עיצוב עד השמיים
מעצב פנים יתאים את העיצוב בכל חלקי הבית – ויוכל לדאוג גם לשיפוץ חלקי הצנרת בבית מתחת לאריחים בקירות ועל הרצפה, לתכנון נקודות חשמל חדשות, לשינוי חללי הבית, לדלתות כניסה מרעננות וחדשות, לריהוט ולשאר הקוסמטיקה שבית פרטי עם אופי חייב לעצמו.

מפת אתר | צור קשר