עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים – טיפים

אם אדריכלות היא התחום שמעצב את קוי המתאר של הבית, הרי שעיצוב פנים נוטל את הנתונים הקיימים בשטח ועושה מהם מטעמים. מעצב פנים אמנם אינו רשאי לשנות מקירות הבית החיצוניים – סמכות זו נתונה לאדריכלים, אולם הוא יוכל לשנות את מיקומם של הקירות הפנימיים בבית, להגדיר את נפח החלל בחדרים מחדר, למקם את החפצים באופן שיקל על המתגוררים או השוהים במקום ולהפוך אותו לחלל בעל אוירה אחרת – יוקרתית, נעימה, שונה, מתאימה יותר. הוא יוכל להשתמש בכל סוגי החיפויים, הריהוט והאביזרים לבית. מצד שני, לא רק מעצבי פנים יכולים לעשות זאת ואפשר להשתמש במספר טיפים.

חומרי הגלם בדרך לשינוי הבית
אנחנו רוצים סביבה ירוקה ונעימה, ומה בבית? אפשר להביא את המהפכה הירוקה גם אל עיצוב פנים בבית, כשניתן להשתמש בלוח הקל יורולייט שיש לו מראה מסיבי וגם יוקרתי, שהוא מורכב משתי שכבות עץ דחוסות בשבבים וביניהן ליבת כוורת. אפשר להשיג אותו בעובי 38, 50 ו – 60 מ"מ. למרות שהוא מסיבי ויכול לשאת עומס כבר יחסית הוא קל ומורכב באופן מתוחכם שחסכוני ביצור, באריזה, בהרכבה ובשינוע.

שטיחים – למה כן ולמה לא?
שטיח הוא אמנם הגימור החיצוני – ולא דבר- מה שמרכיבים בבית, אולם הוא משרת בעיצוב הבית כהלכה. שטיח משדרג את עיצוב חלל הבית בעלויות סבירות וניתן להתאים אותו על פי צבעים שונים ומגוונים. הטקסטורה של השטיח לא רק מחממת את האוירה בבית בניגוד לנורות לד בעלות האור הקריר (אם הן משמשות כי גם הן חסכוניות בחשמל) אלא משמשת לאקוסטיקת חדר טובה יותר. מצד שני יש בלאי מתמשך ודי אינטנסיבי והשטיח דורש ניקוי מקצועי.

חללים עמוסי פרטים
על מנת להפחית את התחושה ה"קלאוסטרופובית" בחלל קטן או בעל פרטים רבים בו, ניתן לצבוע את קירות החלל בצבעים בהירים ומבריקים שמחזירים אור, כמו שמן, משטחי נירוסטה ואפילו מראות. כמו- כן שימוש נכון בתאורה עשוי לפתוח את החלל למראה.
 
מפת אתר | צור קשר