עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מדריך לעיצוב פנים

ברשת האינטרנט ניתן למצוא הרבה מאוד מדריכים לסגנונות שונים של עיצוב פנים. אולם השפע הגדול במדריכים המציעים לנו שיטות חדשניות ודרכים עדכניות לעצב את חלל ביתנו עלול לבלבל רבים מאיתנו ולגרום לתוצאה ההפוכה ממנה מרוב העצים קשה כבר לראות את היער. בין שלל המדריכים לעיצוב חדר אמבטיה או עיצוב חדר ילדים, כיצד מבדילים בין מדריך למדריך וכיצד מישהו ללא הכשרה מקצועית בנושא יכול לקבוע מהו העיצוב המתאים לו ביותר, ואיזה קונספט נחשב לקונספט עדכני וטרנדי ביותר היום?

עיצוב בהשפעת הפאנג שוואי
אחד מסגנונות העיצוב הבולטים ביותר בשנות התשעים והאלפיים הוא עיצוב לפי תורת הפאנג שוואי. לפי שיטה זו למיקום של החפצים בבית כולל סוג החפצים, היכן הם ממוקמים בחדר, לאיזה כיוון הם פונים ועוד אלמנטים רבים, ישנה השפעה ישירה על בני האדם הגרים בבית וקובעת במידה רבה האם הם יהיו מאושרים, עשירים או מוצלחים. היפה בשיטת הפאנג שוואי הוא שכל אחד יכול ללמוד אותה בעזרת הדרכה קצרה ומעט קריאה של חומר תיאורטי.

טיפים יעילים לעיצוב הבית
על מנת לעצב את הבית בצורה יעיל ונוחה חשוב מאוד לסגל לעצמנו זווית ראייה רחבה ככל שניתן. להשתדל לא להתמקד תמיד רק בפרטים הקטנים אלא להביט במכלול השלם של התמונה. הרבה אנשים אוספים לתוך ביתם במהלך החיים הרבה מאוד חפצים ורהיטים בסגנונות שונים שלא תמיד הולכים יחד או מתאימים זה לזה. סגנון העיצוב הזה עלול לפגום במידת ההרמוניה בבית.

מתי מומלץ להשתמש במדריכים וקטלוגים
כאמור ישנם מדריכים וקטלוגים לעיצוב פנים לרוב וניתן תמיד להיעזר בהם או לשאוב מהם השראה. חשוב מאוד לנסות לשלב בעיצוב אלמנטים פונקציונאליים ולהפוך את החדרים בבית לא רק למשהו יפה לעין, אלא גם למשהו אמיתי שניתן להשתמש בו ביומיום.
מפת אתר | צור קשר