עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

כיצד להתחיל לעצב את הבית

כבר בפגישה הראשונה מול מעצב פנים, אפשר להתחיל לתכנן את הבית כפי שיראה לאחר השיפוצים; בפגישות הבאות, יעבוד המעצב על פי הדרישות, ויפיק הדמיה תלת ממדית בדרך כלל לעיצוב שתכנן. ההדמיות הללו תעצבנה את החלל הנתון או אפילו תאפשרנה לחלק את החלל באופן שונה ממה שהוא כיום, ידמה את הטקסטורות במעטפת הבית- בקירות, ברצפה, ועל התקרה, ינקד ויאיר את הבית בתאורה שמחמיאה לעיצוב החדש על פי נתוני החלל, תדגים את המדרגות ואת המפלסים, המעקות, התריסים ועוד.

מה בוחרים קודם?
את התכנון לבתים מעוצבים עושים בדרך כלל בחלקים או לפי תפקידם של בעלי המקצוע. אפשר לחלק את הבית לפי פנים וחוץ, כשאנחנו נתייחס כעת לפנים הבית. ישנה התלבטות לגבי הקו המוביל בסגנון: האם קודם כל להתחיל לתכנן מן החלל ומן המעטפת, או מהתוכן? יש להתייחס אפילו בחלוקה פנימית יותר- לכל חדר בבית בנפרד. כאן נכנסת שיטת עבודתו של מעצב פנים. ביחד איתו, תחליטו לאחר ניתוח ההדמיה מה יתאים לכם מבחינת עיצוב ומבחינה תקציבית. זכרו שאין להתחיל את העבודה בחדר אחד לפני שישנה תוכנית עבודה לכל הבית.

להתנער מדפוסי עיצוב קודמים
חשוב לקחת בחשבון, כי כשמפקידים את עבודת עיצוב המקום הפרטי שלכם בידי מעצב, אתם מתנתקים ממה שהיה שם קודם ואולי אפילו מהסגנון האישי שלכם, לטובת משהו עכשווי יותר. אם פעם מה שהיה באופנה הוא שדרוג הבית בעזרת טפטים וצבע בטכניקת "שפריץ", סביר להניח שהיום המגמה היא "להרחיב" בתפישה את חלל הבית על ידי צבעים בהירים בדרך כלל (או כהים לחללים גדולים).

 צורך מול תקציב
אם מציבים את דירת החלומות למול עינינו, חשבון הבנק עלול להיעלם בין רגע. ישנה בדרך כלל פשרה בחומר לא רק משום התקציב, אלא גם משום אילוצים אחרים (קשרים עם הספקים, בעלי חיים בבית, תינוקות ופרטים אחרים שעלולים להגביל בעיצוב) וחשוב להיות בתקשורת מתמדת עם המעצב, כדי לאשר את מה שמוצא חן בעיניכם באופן דינאמי.

מפת אתר | צור קשר