עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב הבית רעיונות

עיצוב בית אינו עניין של סידור מיוחד לבית למשך מספר שנים וגמרנו – מדובר על מצב דינאמי ומשתנה- על פי מצבי רוח, אילוצים, הצורך לשפץ את הבית משום שחיקת מערכות, שינוי בדיירים – חילופי חדרים בין הילדים ואפילו סתם כדי לשנות את הבית כדי לעשות קצת יותר מעניין בחיים ותעסוקה. עיצוב חלל הבית משתנה, אולם לא ניתן להתעלם מהקריטריונים שלו: חלל גדול או קטן, גודל סימטרי של חדר או לא, תאורה ועוד – ישנם נתונים שחייבים לבסס עליהם את קו העיצוב משום שלא ניתן לשנות את נוכחותם (אלא אם תקראו לאדריכל מוסמך).

אז איך לעצב את הבית?
כדי לשאוב רעיונות לעיצוב הבית, אפשר להתחיל לפקוח את העיניים כשמבקרים אצל חברים או מתארחים גם במקומות ציבוריים ולהתחיל לתהות – מדוע שמו את זה שם ולא פה? ישנן פילוסופיות שלמות בדבר עיצוב בית- יש מי שטוען כי רהיט גדול ידגיש את גודל החדר הקטן, ויש מי שאומר שזה רק יתן אשליה שהחדר קטן יותר. כך או כך- הבחירה הסופית הרי ממילא נחרצת על פי הטעם שלכם.

מגזינים ותערוכות
אתם אוהבים לצאת ולשטוף את העיניים? לכו לתערוכות עיצוב ולחנויות ריהוט גדולות – אלו יוצרות חללים דמויי חדרים עם המילה הכי חדשנית בתחום. התרשמתם לטובה? אמצו את רוח העיצוב, ותוכלו אפילו לרכוש את הריהוט משם. אתם מדפדפים בגיליון של מגזין אופנה ואולי קוראים כתבה כשרואים מאחורה את חלל הבית? תוכלו לאמץ משם מוטיבים – פריטים מיוחדים משוק הפשפשים שנמצאים בפינה מסתורית ועוד.

לא מצליחים להחליט?
מעצבי פנים שופעי רעיונות בתחום העיצוב. רצוי לקבוע פגישה בביתכם עם מעצב פנים, כזה ששמעתם עליו מפה לאוזן שהוא טוב. מעצב פנים הוא מורה נבוכים, ויוכל לתת לכם את הטיפים הנכונים: להניח את החפצים הכי שימושיים קרוב אליכם, הצבעים הייתם רוצים לשלב – הם אלו ש"ישלימו" את מצבי הרוח שלכם, ועוד.

מפת אתר | צור קשר