עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מעצבים חדרי ילדים באופן חסכוני

חדר ילדים צריך להיות מזמין ומעניין, ביחוד משום ששם הילד מבלה – או אמור לבלות- את מרבית זמנו בהכנת שיעורים, באירוח חברים, בשינה ובחיזוק הקשר המשפחתי בין האחים. עכשיו לאחר שהילדים גדלו מעט והפכו לבוגרים – בגוף ובנפש, הגיע הרגע הנכון לחשוב על סידור חדש- על חדר שמעוצב מעט אחרת, בהתאם לגיל. עיצוב חדרי ילדים יכול להיות משימה מהנה ביותר, אולם מצד שני המשימה יכולה להיות גם עניין יקר – אם היא כוללת החלפת פריטי ריהוט ולבד מכך גם שיפוץ מקיף.

איך לשפץ מבלי לפרום את הכיס?
הגורמים המגבילים העיקריים שלמולכם הם הזמן והמשאבים, ואליהם מתווסף גם גורם רמת הסבלנות. במידה וישנה סבלנות וזמן, אפשר לתכנן את השיפוץ ביחד עם הילדים ולחלק את המשימות בין כולם. קונים צבעים, שדרוג הבית בעזרת טפטים, חומרי תיקון לקירות ועוד- והופכים את זה לחוויה שבה כל המשפחה משתתפת. במידה וישנם תיקוני נזילות בקיר, תיקון בלטות, שינוי נקודות חשמל ועוד, חייבים לקרוא גם לאנשי המקצוע.

שיפוץ חדרים של קטנים במחירים קטנים
שוק השיפוצים בעיצוב פנים הוא תחרותי ביותר, וישנם אין ספור אנשי מקצוע בכל תחום שהוא חובק. העניין הוא להשיג איש מקצוע אמין, שיגיע ויעמוד בלוחות זמנים, ועם זאת יתן הצעת מחיר סבירה ואולי אפילו זולה יחסית לעבודה המקצועית שלו. ישנם אתרים באינטרנט שמאפשרים השוואות מחירים של בעלי מקצוע, ולקבל בהם חוות דעת מלקוחות קודמים.

התשובה לשיפוץ החדר
יש כמה מקדמים למחיר השיפוצים בחדרי ילדים, ביניהם- גודל החדר, איכות הריהוט וחומרי הגלם, הסתייעות בשירותיהם של אנשי מקצוע בתחום והאלמנטים הנוספים שאותם אנו מוסיפים מתוך בחירה (אוסף נפלא של מטוסים או דינוזאורים להרכבה, מכשור מתקדם ועוד). כשלוקחים בחשבון את אהבתם של הקטנים למרחב ולהשתוללות, נותר חלל לא רב סך הכול – צמוד לקיר, שבו כדאי להשקיע יותר.
מפת אתר | צור קשר