עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים תמונות

אפשר לומר, שתמונות הופכות את הבית למלא רגש, לחם ולנעים. לפעמים פרט קטן יכול לשנות את כל התמונה, ותמונה יכול לשנות את כל עיצוב הבית. תמונות הן אביזר שניתן באמצעותו לתמרן באוירה, להפוך את האנרגיות בחדר לדינאמיות יותר באמצעות התמונה והצבעים, "להאיר" את הפינה שפעם נראתה לנו כל כך זנוחה ונטולת תקווה. בבתים מעוצבים, ניתן למצוא תמיד תמונות שנותנות טעם מיוחד לאווירה. קשה לחשוב למשל על לעצב חדר ילדים ללא תמונה מייצגת לחדר ילדים של גיבור ילדות או אנימציה מסוימת.

סגנונות של תמונות
את התמונות ניתן לחלק למספר סוגים נפוצים. תחילה – התמונות שהן "רבי מכר", מודפסות על כל קנבס ואפשר למצוא אותן בחנויות בערים ובכפרים שמדן ועד לאילת. אלו התמונות התעשייתיות הזולות יחסית. ישנם גם ציורים מקוריים של אמנים שונים – או חיקויים של תמונות אלו כמו גם רפרודוקציות (העתקת התצלום והכפלתו) תמונות תלת ממד, תמונות בעלות צורות אבסטרקטיות ועוד.

מי בוחר את התמונות?
אם אתם כבר נמצאים בשלב של עיצוב בית ואפילו אם רוצים להוסיף תמונה אחת לאוסף בסלון, גם אם מעוניינים לעשות שינוי דרסטי בסלון, רצוי להתייעץ עם מעצב פנים בנושא. המעצב יוכל להמשיך את קו העיצוב שבו החל ולשמור על ההשראה השלמה בבית. האם להשתמש בתמונות אמיתיות או בתמונות שמן איכותיות? האם רצוי לצבוע את הקיר בהתאם? ומה עם התאורה המתאימה? על כל אלו המעצב יוכל לייעץ.

הסיפור של החדר
תמונה מכניסה את הנמצא בחדר אל תוך סיפור ולמעשה יש בה כדי לומר משהו באמצעות צבע ואובייקט. תמונה של פרחים בצבעים פסטורליים תשדר רכות, לעומת תמונה של דולר מודפס, שתשדר חומרנות ומרדף אחר החומר. לכן, לא חייב להיות קשר בין סגנון של תמונה אחת לאחרת, אלא אם הן מוצבות באותו חדר או פינה בבית.
מפת אתר | צור קשר