עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מטבחים ביתיים

בכל הנוגע לעיצוב פנים הרי שעיצוב מטבחים הוא חלק נכבד וחשוב מאוד מכל התחום הרחב הזה. בעיני אנשים רבים המטבח נחשב ללב ליבו של הבית, ומהווה מוקד התרחשות חשוב, ותפקיד פונקציונאלי מהותי בכל בית. מבחינת עיצוב המטבח הרי שברור שמטבחים תעשייתיים שונים בתכלית באופן העיצוב שלהם למטבחים ביתיים. המטבחים התעשייתיים מנסים לשדר הרגשה של ניקיון, היגיינה וסטריליות כמו של חדר ניתוחים, בעוד שהמטבחים הביתיים מנסים לשדר אווירה נעימה וחמימה שמזכירה את התבשילים האהובים מבית אימא.

הבדלים בין מטבחים תעשייתיים לביתיים
כל מעצב פנים שעבד בעבר על פרויקט כמו עיצוב מטבח יודע שמטבחים ביתיים שונים ממטבחים תעשייתיים. ברמה הפונקציונאלית, מטבחים ביתיים בנויים להחזיק כמויות קטנות בהרבה של מזון. מטבחים תעשייתיים לעומת זאת מבשלים כמויות מזון אשר אמורות להספיק לעשרות ואולי מאות אנשים ביום. המטבח הביתי הוא חמים ונעים לשהות בו. לרוב ריחות הבישולים העולים מן המטבח הביתי עוטפים את כל הבית בעוד שהמטבח התעשייתי משדר אווירה של עבודה, יעילות ולחץ של זמנים.
למטבח הביתי יש פונקציונאליות רבה ותפקידו אינו מתמצה בכך שהוא המקום שבו מכינים אוכל. לעיתים המטבח הוא מקום לחטוף איזה משהו זריז לאכול בדרך החוצה או סתם תוך כדי הפסקת הלימודים או העיסוקים האחרים, ולעיתים מדובר במקום שבו אנו מעדיפים לעשות שיחות חשובות בבית או שיחות רומנטיות בין שני בני זוג.

היכן מעצבים מטבח?
לעצב מטבח זה החלק הכי מהנה כל עיצוב מחדש או שיפוץ של בית. כל אחד יכול לפתוח קטלוג של עיצוב מטבחים ולהתרשם ממגוון העיצובים השונים הקיימים בשוק. ישנם סגנונות שונים של מטבחים מעוצבים כמו המטבח השיקי, המטבח הכפרי, המטבח הקלאסי או המטבח המודרני. בכל מקרה אין תחושה טובה יותר מאשר לשתות את הקפה של הבוקר במטבח מעוצב.
מפת אתר | צור קשר