עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרי אמבטיה קטנים

בית שאינו מרווח הוא אתגר עיצובי. בכל חדר החלל המצומצם מאלץ אותנו למצוא פתרונות אחסון לחפצי החדר והבית, ובאותה נשימה, גם לדאוג לכך שיהיו מספיק דקורטיביים. עיצוב הבית באופן שישביע את רצוננו דורש חוש יצירה מפותח ו/או תקציב מפותח, כשאחד יכול להעניק מענה לשני. במידה ואין חוש יצירה מפותח, ישנה נטייה לחבור למעצב פנים לדירה שיקל על הפרויקט. מי שחושב שהתקציב שברשותו לא מספיק לו, יכול לנסות: הרי ממילא מדובר בעיצוב חדר קטן יחסית ולא בכל הבית, וכן המעצב מתחשב בתקציב הנתון מראש.

פריטים נדרשים בכל חדר אמבטיה
עיצוב של חדר אמבטיה דורש מספר דברים בסיסיים: עיצוב האמבטיה מחדש, צביעת הקירות, שינוי חלקי השיש והברזייה, החלפת האינסטלציה ואם כבר מורידים את האריחים, אפשר להחליף כבר את חיפויי הקירות והרצפה. הכל נבחר לאור האוירה שאותה מעוניינים ליצור – כנגזרת לתקציב. חשוב לזכור כי למקום יש אמנם יעוד פונקציונאלי – לרחצה ולטיפוח, אולם יותר מכך, המקום משמש להירגעות ולהתחדשות, מקום שצריך להרגיש נוח להשיל בו את הבגדים ולהיות אתה.

טיפים לחללים קטנים
דבר ראשון, בחירת הגוונים: רצוי לבחור בגוונים בהירים ש"פותחים" את המרחב. לתחושת המרחב יכולה לתרום גם התאורה; קרני אור שמגיעות למראה יוצרות מרחב בתוך מרחב, וגם אשליה אופטית המגדילה את המקום. במקום אמבטיה או אמבט, ניתן לנצל את המרחב לגובה לטובת מקלחון, ואף פתיחת הדלתות צריכה להתאים לכיוון שבו ממוקם המקלחון ולגודל.

ארונות ומקומות אחסון
חדר אמבטיה הוא לפעמים גם משמש כחדר שירותים בדירות קטנות, לכן יש להקציב תשומת לב לפרטים: מתלה נייר, כיור שטיפת ידיים, ארונות מעל לכיור או מתחתיו. מבחינת דקורציה, פס לאורך הקירות או בשולי הרצפה וכן דוגמה מעניינת בין מספר אריחים יכול להיות תוספת מיוחדת ומעניינת שמושכת את תשומת הלב.
מפת אתר | צור קשר