עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר קטן

כפי שלומדים בקורס הום סטיילינג גם לחלל קטן אפשר לעשות טעם אישי וסטייל מגניב. ישנן מספר דרכים לגשת לעיצוב בית או דירה: האחת היא לראות את חלל המבנה כולו כמכלול אחד שלם, ולנתב את האנרגיות עם קשר בין חדר אחד לשני, לדוגמה – יצירת קירות גבס בין חדר אחד לשני וחלונות, גב מיטה אחת לגב מיטה אחרת מעברו השני של הקיר ועוד. הדרך השניה לגשת לעיצוב דירה היא על פי כל חדר לגופו. יכול להיות שהבעלים מעדיפים לשפץ חדר בודד אחד בלבד, אולם העניין מצריך מחשבה בכל מקרה. אז איך משפצים חדר קטן? האם זהו עיצוב חדר לתינוק או למתבגר?  ישנם הבדלים ביניהם – נדון בכך בהמשך.

ללכת בין הטיפות
כשיש חדר קטן, לא אחת ישנה סכנה להתהוות אי- סדר. זו לא בעיה: מספיק שבגד אחד יהיה לא במקום או נעליים על מפתן הדלת, והנה יש לנו סיכוי מוגבר לתאונה בבית. בחדר שכזה יש לחשב מקומות אחסון לכל החפצים: בגדים, נעליים, מוצרי למידה אם יש, מחשב ועוד. למה משמש החדר? בחדר לתינוק למשל כל הריהוט יהיה מוצמד לקירות, מלבד עריסת התינוק אל הקיר החיצוני. בחדר של מתבגרים, צריך לקחת בחשבון נקודות חשובות בעיצוב חדר שינה, האם המתבגר מבלה בחדר שעות רבות או לא, ומה מעניין אותו? רצוי להפוך את הפינה לנוחה ומפנקת, על מנת לגרום לו לרצות להיות מעט יותר בבית.

חדר קטן יכול להיות גם חנות!
ומה עושים כשהחדר הקטן הינו חנות? עיצוב פנים לחנות הוא מאתגר: הוא צריך לענות על המטרות של החנות, לדוגמה – אם זו חנות לסטיקרים, הרי צריך לגרות את הנכנסים לחנות באמצעות סטיקרים – כלומר לבנות עוד קיר גבס או סטנדים מיוחדים לעלעול ביניהם כדי שלא לתפוס מקום, וצריך תאורה מיוחדת בעיצוב חנות, כדי לגרות לחדר להיראות פחות קלסטרופובי למשל.

מפת אתר | צור קשר