עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מעצב פנים לבית

אתם הולכים על מראה הוינטאייג´? אוהבים את הרעיון של קניית מבנה ישן ולשפץ אותו? יכול להיות שהעיצוב התעשייתי עושה לכם את זה יותר? אולי בית על פי מיטב העיצוב השבדי הוא הטרנד האישי החדש שלכם עכשיו? ואולי עיצוב בסגנון כפרי? את מעצב הפנים שלכם תוכלו לבחור רק לאחר שתסכימו ביניכם על סגנון העיצוב. לכל מעצב פנים יש את הסגנון שלו, כך שתוכלו להתרשם על פי הקטלוגים מהו הקו המנחה לתכנון החלל כפי שמעצב הפנים חוזה זאת מעיניו שלו. נדלקתם על הסגנון של המעצב? רצוי לפנות אליו לאחר שכבר יש לכם מושג לגבי התקציב לעניין.

שיפוץ דירות, הרווח והמרווח
מחירי הדירות עולים, ואתם? אולי רק מפנטזים על רכישתה של דירה ישנה ושיפוץ שיוכל להתאים לנתונים הדמוגרפיים ולצרכים שלכם. אולי אתם רוצים להפוך את הדירה לעכשווית כדי שתוכל להימכר ברווח, מכל מקום – זה הזמן שלכם לשפץ, המחירים רק הולכים לעלות, כנראה. הטרנד החם כיום הוא כמובן עיצוב הבית החכם, כלומר – עיצוב בית שישמור על איכות הסביבה תוך כדי שימוש בתהליכים חסכוניים באנרגיות. היות והטרנד עוד בחיתוליו, הרי שכנראה שבעוד מספר שנים יפציעו גם המחירים ויעלו. על כן רצוי שתעשו את חידוש הבית עוד היום, כשכוחכם בידכם ואתם רוצים להספיק ליהנות מהתוצאות.

עיצוב פנים הוא עניין למעצבים
יכול להיות שאתם מכירים קרוב משפחה שיכול לשפץ לכם את הבית בזול, אולם רצוי שליתר ביטחון תיקחו הצעת מחיר משני מעצבים  - זה עשוי לפתוח לכם את הראש לרעיונות חדשים בעיצוב חלל הבית, ולתת לכם להבין מה עוד אפשר לעשות ובאילו סכומים. במידה ומעצב הפנים שלכם הוא גם אדריכל, הוא יוכל לשנות את מבנה הקירות החיצוניים לבית ובכך לחלק את הבית באופן אחר מהמוכר לכם כיום.

מפת אתר | צור קשר