עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים חדר שינה

חדר השינה שלנו הוא הממלכה הפרטית שלנו והמקום בו אנו מבלים את הזמן האינטימי והאישי שלנו בסוף יום עמוס או במנוחה קצרה במהלכו. בשונה משאר החדרים בבית זהו חלל אישי ופרטי שבו אנו אמורים להרגיש נוח ועל כן החשיבות למראה ולסידור שלו בעבורנו היא משמעותית עד מאוד. בשל כך יש צורך בדגש על תכנון ועיצוב החדר כל שיתקבל מרחב מחייה נעים לעין וכן נוח לשהות ובילוי. נוכל לעצב את החדר לבד על פי טעמנו האישי ונוכל לעשות זאת באופן מקצועי יותר בעזרת מעצב פנים מקצועי שייעץ לנו בדבר עיצוב פנים לחדר השינה שלנו. כך נוכל לשאוב טיפים ורעיונות חדשים וכן לעמוד בכללים וחוקים בעיצוב שמטרתם להפוך את המראה והסידור של החדר והפריטים המרכיבים אותו ליפים ופונקציונליים בעת ובעונה אחת.

מעצבים את החדר
במידה והחלטנו על עיצוב פנים מקצועי חשוב לבחור במעצב מוכר שעבודותיו מוצאות חן בעינינו. ראשית יש להיפגש עימו ולהתייעץ בדבר השאיפות מן החדר, הקונספט והמראה שנרצה שיהיו לו והפריטים שירכיבו אותו. יש כמובן להחליט על התקציב העומד לרשותנו שכן עיצוב החדר באלמנטים שונים שיכללו שיפוץ בניה או הסרה של חלקי מבנה, צבע ורכישת רהיטים וחפצי נוי יוקרתיים עלולים לעלות כסף רב ולכן יש לקבוע מראש את הסכום אותו נרצה להוציא. כמובן שיש להכליל גם את שכרו של המעצב בתקציב זה.

מתחשבים בפרטים
ההמלצה הכללית היא לא להעמיס את החדר בפריטים ובצבעים עזים כלשהם בכדי ליצור מראה נקי ואווירה רגועה וכן אשליית מרחב וחלל גדולים יותר. יש להתחשב גם בעניינים נלווים כמו חלונות ווילונות שימוקמו בהתאם למצב כניסת אור השמש לחדר וכן בתאורה לילית שתוכל להעניק אור חמים ומפסיק וכן אור אינטימי לאווירה לילית.
מפת אתר | צור קשר