עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר מחדש

אביב גפן שאל בזמנו אם אנחנו רוצים שינוי. מה שהיה אז יכול להיות נכון גם לעכשיו, אולם בהקשר אחר לגמרי. אם אתם מעוניינים בשינוי בבית, הנה ניתנת בפניכם ההזדמנות ליצור בחדר שלכם את העיצוב החדשני ביותר שקיים כיום בשוק. בין אם זה חדר שינה, חדר מגורים או אפילו מטבח או עיצוב מרפסת – כל עוד זה חדר שמשמש לכם לצרכים שונים או אפילו לצרכים משתנים – לדוגמה כמו שינוי חדר מחסן לחדר תינוקות – רצוי להיעזר בגורם חיצוני אשר יחבר אתכם עם השיק של עולם העיצוב העכשיוי, או באדם בקיא במחירי השוק שיכול לתקצב לכם את הפרויקט כראוי.

עיצוב חדש מחדש – משימה לא פשוטה
מי שהתרגל בעבר לתבניות מסוימות – יקשה עליו ללמוד תבניות חדשות, או כמו שנקרא "לצאת מהמשבצת". לא כולם ניחנו בדמיון עשיר או ביכולת אלתור עיצובית, ועל כן נדרשת עזרה נוספת אף בשלב התכנון הראשוני של החדר. יכול להיות שהצורך החדש ידרוש שבירת קירות, בניית מחיצה חדשה בחדר או הכנסת אלמנט מסוים – לדוגמה מערכת סראונד שמעוניינים להטמין בקיר ללא רואין, שילוב של פנג שוואי בחדר טיפולים ביתי ועוד. ישנה השפעה לכל אלמנט נבחר- מגורם הצבע, דרך הפונקציונאליות שמאפשרת מחיה נוחה בחדר, וכלה בעיצוב המתאים לרוח החדר ובעליו.

עיצוב חדרים מחדש – הכנסת אנרגיה שונה
פעמים רבות אנו קמים במיאוס ומחליטים לשנות אוירה. שינוי האוירה הזה אכן עשוי להוביל להרגשה טובה יותר ולאנרגיה זורמת. גם אם מדובר בעיצוב דירה שכורה, אפשר לעצב אותה מבלי לשבור קירות, ועל- כן יכול להיות שאפילו לא תצטרכו לאישורו של בעל הבית (אלא אם זו צביעה מסוימת ושינוי בקירות). עיצוב החדש מחדש יכול לארוך מספר ימים, אולם שווה כל רגע של המתנה.
מפת אתר | צור קשר